Inzerce

Inzerce

Seriál PPC

Jak začít s PPC reklamou na Facebooku a začínat si s ní vůbec?

Facebook je úžasné médium. Když se na to tak dívám, mnohdy lidé tolik důvěrných informací nesvěří ani nejlepšímu příteli jako Facebooku. Facebook o nás ví všechno – kdy jsme se narodili, kde bydlíme, jaké máme vzdělání, kde pracujeme, co nás…

Před 8 roky

Proč zobrazovat uživatelům stejnou reklamu stále dokola aneb význam retargetingu v PPC?

„Pokud sledujete televizi, možná jste viděli jeden z těch víkendových pořadů, v nichž vás rybáři učí, jak se chytají ryby. Když v pořadu chytí rybu, pokaždé ji pustí. Cílem marketingu je chytit rybu a udržovat ji při životě, nikoli ji pustit. Pokud chcete…

Před 8 roky

Jak správně vyhodnocovat PPC reklamu?

Možností, jak pomocí PPC reklamy propagovat naše produkty, služby, webové stránky, nebo třeba aplikaci, je celá řada. Ať už na PPC reklamu nahlížíme z pohledu zadavatele, agentury nebo majitele webu, vždy pro nás budou stěžejní výsledky, které nám přinese (viz také…

Před 8 roky

Jak začít podnikat s PPC? Kdo je zadavatel, publisher a co dělá agentura?

Způsobů, jak podnikat na internetu, je celá řada. Internet je plný nespočtu možností a co včera bylo nemožné, dnes může být milionovým businessem. V tomto článku bych vám rád představil a přiblížil využití PPC reklamy, a to z pohledu zadavatele, publishera a…

Před 8 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Doporučené články

zena-psani-loket-web

Jednoduchá, tlustá, nebo tenká. Jaká použít na web písmenka?

martin-wallner-web

Martin Wallner (Mixit): Ze seminární práce stamiliónový byznys

natalie-bartasova-web

Natálie Bartasová: Jak se tvoří persony?

ruslan-skopal-web

Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz): Prodej spodního prádla na internetu, brandbuilding, začátky podnikání

Inzerce