Inzerce

SEO

SEO audit

Základní SEO analýza v kostce: Jak je na tom váš web?

Chcete si udělat rychlý přehled o stavu vašeho webu? Projděte si základní body SEO analýzy.

Před 6 roky

Google PageRank

K čemu je Google PageRank?

Víte, jak vysoký máte PageRank? A snažíte se ho mít co nejvyšší? K čemu vlastně PageRank je a kde se vzal?

Před 6 roky

Inzerce

adam-jezek-web

VIDEO: Adam Ježek: Jak vyhledávače hodnotí webové stránky?

Vzali jsme 2 podobné weby a zjištovali, proč je vyhledávače hodnotí rozdílně. Na co jsme přišli?

Před 6 roky

Onpage a offpage faktory

Rozdíl mezi on-page a off-page faktory: Znáte ho?

S pojmy on-page a off-page faktory se setká každý online podnikatel. Pojďme si ale vysvětlit, co vlastně znamenají.

Před 6 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
David Pohorský

Odstranění pravého reklamního sloupce ve vyhledávání Google je špatná zpráva pro malé inzerenty

Světem PPC reklamy jako kulový blesk proběhla zpráva o tom, že Google oficiálně potvrdil zrušení pravého sloupce reklamy ve výsledcích vyhledávání. Co to v praxi znamená a jak to ovlivní váš rozpočet na PPC reklamu?

Před 6 roky

pavel-martinovsky-web

VIDEO: Pavel Martinovský: Jakých chyb v SEO se developeři e-shopů dopouštějí nejčastěji?

I webdeveloper vás může připravit o návštěvnost. Předejděte tomu.

Před 6 roky

seo2

Hustota klíčových slov v textu: Kolik % zvolit?

Na webu byste měli mít dostatek klíčových slov, díky čemuž se zobrazíte vysoko ve vyhledávačích. Co ale znamená „dostatek“?

Před 6 roky

seo-klavesnice-web

Google: Titulek stránky není tak důležitý, jak si mnozí myslí

Spousta webmasterů přikládá meta tagu title zásadní význam (a spousta SEO specialistů jim to i doporučuje). Tento tag je důležitý, ale možná z trochu jiného důvodu, než si mnozí myslí.

Před 6 roky

link-lide-web

12 mýtů linkbuildingu, kterým možná věříte i vy

Kolem budování zpětných odkazů se vznáší spousta různých mýtů. V tomto článku ověříme, zda jsou pravdivé.

Před 6 roky

daniel-gottwald-web

Daniel Gottwald: Co Google hodnotí na vašich webových stránkách?

Google prý zveřejnil přes 260 faktorů, podle nichž hodnotí webové stránky a následně určuje jejich pořadí ve vyhledávačích.

Před 6 roky

radek-hojgr-web

Radek Hojgr: Jak pracovat s klíčovými slovy na svém webu?

Správné použití klíčových slov je pro vyhledávače důležité. Společně se specialistou na SEO Radkem Hojgrem jsme zjišťovali, jak s nimi správně pracovat a co nepodcenit.

Před 6 roky

marie-stouracova-web

Marie Štouračová: Co to jsou rich snippets a proč je využít?

„U středních a menších e-shopů si myslím, že je to většinou skutečně slušná konkurenční výhoda,“ říká SEO specialistka ze společnosti RobertNemec.com Marie Šťouračová.

Před 6 roky

TOP obsah

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?