Přemýšlíte, s čím si založit e-shop? Tuto otázku si pokládá mnoho začínajících podnikatelů, ale většina z nich nenajde odpověď na internetu. Přijít na to, s čím rozjet e-shop, musí totiž člověk úplně jinak.
Z naší zkušenosti se většina e-shopařů rozhodne prodávat něco, k čemu má osobní vztah. Pokud někoho baví třeba móda, může si založit e-shop s oblečením. Pokud má někdo vztah k domácím mazlíčkům, může založit e-shop zaměřený na ně.
Výhodou tohoto přístupu není jen větší zápal podnikatele do oboru, ve kterém se pohybuje, ale i snadnější tvorba marketingu, obsahu a komunity kolem e-shopu. Pravděpodobně bude také větším znalcem sortimentu, který prodává, a dokáže lépe vybírat dodavatele, případně sortiment sám vyrábět.
Samozřejmě to tak nemusí být vždy. Mnoho podnikatelů zaujme mnohem pragmatičtější přístup a najde na trhu prostor, který není zaplněný. Posloužit jim k tomu může průzkum trhu, rozhovory s potenciálními zákazníky či vize vytvoření něčeho, co jemu samotnému chybí.
Řada podnikatelů také využije svých kontaktů, známostí a dalších zdrojů, které získali třeba ve svém předchozím zaměstnání. V následujících rozhovorech si můžete poslechnout příběhy řady českých e-shopařů a inspirovat se při hledání odpovědi na otázku, s čím si založit e-shop:
Kolem 80 % tržeb jim generuje vlastní značka produktů. Roční obrat mají bezmála 400 milionů korun. Poslechněte si, jak zvýšit marže ve vašem e-shopu a jak vytvořit privátky.
Před 1 rokem
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 4 měsíce
Před 4 měsíce
Před 7 měsíců
Před 7 měsíců