Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

S čím si založit e-shop?

Přemýšlíte, s čím si založit e-shop? Tuto otázku si pokládá mnoho začínajících podnikatelů, ale většina z nich nenajde odpověď na internetu. Přijít na to, s čím rozjet e-shop, musí totiž člověk úplně jinak.

Z naší zkušenosti se většina e-shopařů rozhodne prodávat něco, k čemu má osobní vztah. Pokud někoho baví třeba móda, může si založit e-shop s oblečením. Pokud má někdo vztah k domácím mazlíčkům, může založit e-shop zaměřený na ně.

Výhodou tohoto přístupu není jen větší zápal podnikatele do oboru, ve kterém se pohybuje, ale i snadnější tvorba marketingu, obsahu a komunity kolem e-shopu. Pravděpodobně bude také větším znalcem sortimentu, který prodává, a dokáže lépe vybírat dodavatele, případně sortiment sám vyrábět.

Samozřejmě to tak nemusí být vždy. Mnoho podnikatelů zaujme mnohem pragmatičtější přístup a najde na trhu prostor, který není zaplněný. Posloužit jim k tomu může průzkum trhu, rozhovory s potenciálními zákazníky či vize vytvoření něčeho, co jemu samotnému chybí.

Řada podnikatelů také využije svých kontaktů, známostí a dalších zdrojů, které získali třeba ve svém předchozím zaměstnání. V následujících rozhovorech si můžete poslechnout příběhy řady českých e-shopařů a inspirovat se při hledání odpovědi na otázku, s čím si založit e-shop:

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Kolem 80 % tržeb jim generuje vlastní značka produktů. Roční obrat mají bezmála 400 milionů korun. Poslechněte si, jak zvýšit marže ve vašem e-shopu a jak vytvořit privátky.

Před 2 roky

tomas-pavlik-web

Řízení e-shopu daty: Jak s ním začít? | Tomáš Pavlík (BezvaTriko.cz)

Přestaňte řídit e-shop na základě emocí a dojmů. Poslechněte si, jak ho řídit skrze data a kvalifikovaná rozhodnutí. Na příkladu prosperujícího e-shopu.

Před 3 roky

Inzerce

radim-tucek-web

Unikátní sortiment, analytika prodejů a vztahy s dodavateli e-shopu | Radim Tuček (CzechDesign.cz)

Prodávají velmi unikátní a specifické produkty. Poslechněte si, jak je získávají, jak jednají s jejich výrobci a jak nad sortimentem e-shopu přemýšlet.

Před 3 roky

samurai-shot-web

Tvorba nového produktu a jeho prosazení na trhu | Jaromír Horák a Martin Solnička (Samurai Shot)

Podívejte se, jak se tvoří světově unikátní čajový extrakt a jak s ním jeho tvůrci proráží na trhu. Odkryli jsme jejich obchodní i marketingovou strategii.

Před 3 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

jakub-plas-web

Jakub Plas: Rozjezd výroby a e-shopu Maso Here, podnikání s bráchou, content marketing

Kdybyste se podívali na prvních 25 rozhovorů, našli byste mezi nimi i rozhovor s Jakubem Plasem. Ten tehdy vedl službu pro rychlý rozvoz jídel Ordr, za kterou stálo STRV. Velkou část kariéry strávil právě v této společnosti, bydlel v San…

Před 3 roky

kristyna-valentova-web

Kristýna Valentová: Budování HealthFactory.cz, riziko v podnikání, diverzifikace zdrojů příjmu

Kristýna Valentová je zakladatelkou e-shopu s dětskou výživou HealthFactory.cz. Hlavní část jejího byznysu ale tvoří distribuce zboží velkým společnostem, jako je Alza.cz, Mall.cz, Rohlík.cz a řada dalších. Svou firmu založila před 2 lety a už dnes se obratově pohybuje v…

Před 4 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Inzerce