Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

S čím si založit e-shop?

Přemýšlíte, s čím si založit e-shop? Tuto otázku si pokládá mnoho začínajících podnikatelů, ale většina z nich nenajde odpověď na internetu. Přijít na to, s čím rozjet e-shop, musí totiž člověk úplně jinak.

Z naší zkušenosti se většina e-shopařů rozhodne prodávat něco, k čemu má osobní vztah. Pokud někoho baví třeba móda, může si založit e-shop s oblečením. Pokud má někdo vztah k domácím mazlíčkům, může založit e-shop zaměřený na ně.

Výhodou tohoto přístupu není jen větší zápal podnikatele do oboru, ve kterém se pohybuje, ale i snadnější tvorba marketingu, obsahu a komunity kolem e-shopu. Pravděpodobně bude také větším znalcem sortimentu, který prodává, a dokáže lépe vybírat dodavatele, případně sortiment sám vyrábět.

Samozřejmě to tak nemusí být vždy. Mnoho podnikatelů zaujme mnohem pragmatičtější přístup a najde na trhu prostor, který není zaplněný. Posloužit jim k tomu může průzkum trhu, rozhovory s potenciálními zákazníky či vize vytvoření něčeho, co jemu samotnému chybí.

Řada podnikatelů také využije svých kontaktů, známostí a dalších zdrojů, které získali třeba ve svém předchozím zaměstnání. V následujících rozhovorech si můžete poslechnout příběhy řady českých e-shopařů a inspirovat se při hledání odpovědi na otázku, s čím si založit e-shop:

Nejnovější obsah:

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

tomas-pavlik-web

Řízení e-shopu daty: Jak s ním začít? | Tomáš Pavlík (BezvaTriko.cz)

radim-tucek-web

Unikátní sortiment, analytika prodejů a vztahy s dodavateli e-shopu | Radim Tuček (CzechDesign.cz)

samurai-shot-web

Tvorba nového produktu a jeho prosazení na trhu | Jaromír Horák a Martin Solnička (Samurai Shot)

Inzerce

jakub-plas-web

Jakub Plas: Rozjezd výroby a e-shopu Maso Here, podnikání s bráchou, content marketing

kristyna-valentova-web

Kristýna Valentová: Budování HealthFactory.cz, riziko v podnikání, diverzifikace zdrojů příjmu

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.