Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Rozhovory s Alzou

Na českém internetu nenajdete místo, na kterém by se největší český e-shop Alza.cz tak dělil o svoje byznysové know-how jako u nás. Připravili jsme pro vás již několik článků a videorozhovorů s předními odborníky firmy, které si můžete přehrát zdarma buď ve formě videa, nebo v našem podcastu o podnikání.

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

Nahlédněte do zákulisí Alzy a zjistěte, jak buduje svůj B2B obchod a jak roste díky prodeji firmám. Unikátní firemní know-how nám prozradil Jaromír Řánek.

Před 1 rokem

jaromir-ranek-web

Jaromír Řánek: Jak dělá vendor marketing Alza.cz?

Mezi velmi častá témata, která mi posíláte, patří i vendor marketing, tedy spolupráce s dodavateli a dalšími partnery e-shopů. Rozhodl jsem se proto téma probrat i s největším českým e-shopem Alza.cz. Pozvání do rozhovoru přijal Jaromír Řánek, ředitel business developmentu…

Před 4 roky

Inzerce

jan-moudrik-web

Jak přemýšlí a pracuje Jan Moudřík z Alza.cz

Největším vzorem je pro něj jeho kamarád a šéf Aleš Zavoral, zakladatel Alza.cz. Ačkoliv si dnes změnu práce představit nedovede, do budoucna se nebrání zamířit ze světa e-commerce do architektury. Druhým hostem série Jak přemýšlí a pracuje je šéf expanze…

Před 4 roky

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

Když si povídám se zakladateli internetových obchodů o tématech, které ve svém podnikání řeší nejčastěji a která je tak nejvíce zajímají, expanze do zahraničí je jedním z těch nejčastějších, která zmiňují. A právě proto si do svých rozhovorů zvu řadu…

Před 4 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

marek-premus-web

Marek Premus: Jak řeší Alza.cz nedostatek lidí, jak dělá HR marketing a jak vypadají její pohovory

Většinu firem dnes trápí nedostatek kvalitních pracovních sil. Nezaměstnanost v Česku stále klesá a ačkoliv se do Alzy ročně hlásí kolem 60 tisíc lidí, i ona má některé pracovní pozice problém obsadit. Hostem dnešního rozhovoru je personální ředitel Alzy Marek…

Před 4 roky

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz buduje svou síť kamenných prodejen?

Ačkoliv je Alza.cz především internetový obchod, už roky aktivně expanduje do offline prostředí. Její kamenné prodejny nebo AlzaBoxy najdete v mnoha městech a v dalších se postupně připravují. Expanzi prodejní a výdejní sítě má na starosti Jan Moudřík, který byl…

Před 4 roky

vladimir-dedek-web

Vladimír Dědek: Vývoj e-shopu a hledání vývojářů (nejen) v Alze

Jak v Alze hledají nové vývojáře a jak řídí vývoj svého webu?

Před 6 roky

frantisek-hulka-alza

František Hůlka: Jak dělá affiliate marketing Alza.cz?

Proč tak velká značka jako Alza dělá affiliate marketing? A jak chce změnit budoucnost affiliate marketingu v Čechách?

Před 6 roky

alza-uspesna-web

Ondřej Bělský: Proč je Alza úspěšná?

V roce 2015 Alza rostla o 24 %. Co to zapříčinilo?

Před 6 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

Premium
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Inzerce