Inzerce

Rozhovor

vetyska-velky

VIDEO: Jan Vetyška: Málokdo si uvědomuje, jaká dřina je provozovat e-shop

Plnohodnotných e-shopů, které jsou pro provozovatele primární byznys, je mezi 2 a 5 tisíci. Tvrdí to výkonný ředitel Asociace pro elektronickou komerci Jan Vetyška. V našem rozhovoru jsme si povídali o tom, zda se dnes ještě vyplatí zakládat nový e-shop, kolik jich v Česku máme a jak by své zkušenosti s e-shopy zužitkoval on.

Před 6 roky

jakub-rejnus

Jakub Rejnuš: I menší podniky mohou za pár korun rozesílat efektivní newslettery

Už ve škole se věnoval copywritingu a SEO. Po vysoké škole a několikaletém nabírání dalších zkušeností dostal nabídku vést marketingové oddělení ve společnosti IT STUDIO a odmítl práci i v daleko známějších agenturách.

Před 6 roky

Inzerce

peter-chodelka-velky

VIDEO: Peter Chodelka o tom, jak vydělávat 130 000 Kč měsíčně přes affiliate

Velmi otevřená zpověď úspěšného affiláka. Ve videu mnoho cenných rad, pod ním třeba autentický vývoj Peterových zisků a spousta nástrojů a dalších doporučení.

Před 6 roky

kvasnicka-img

Jan Kvasnička o freelancingu: Není nic horšího, než když člověk sedí doma a čeká na zázrak

Máme pro vás náš první videorozhovor! Do něj jsme si pozvali UX designera Jana Kvasničku. Diskutovali jsme o tom, jak začínal podnikat na volné noze, jak si budoval návyky a co by poradil začínajícím podnikatelům.

Před 6 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Eva Řeháková: Na sociálních sítích není důležitý jen text, ale především vizuál

Po střední studovala žurnalistiku, příliš dlouho u ní ale nevydržela. Lásku našla v copywritingu, kterému se dnes věnuje jako freelancerka i jako spolupracovnice agentury MarketUP. – Strana 2

Před 6 roky

Jiří Urban: Ředitel by měl vytvořit takové prostředí, aby firma mohla zdravě růst

V červnu roku 2014 přišla česká e-commerce scéna o velmi významnou osobnost. Při dopravní nehodě zahynul podnikatel a zakladatel e-shopu VašeČočky, vlastněného společností Maternia, Vlastimil Vávrů. – Strana 2

Před 7 roky

Adam Zbiejczuk o Facebooku: Prodej není sprosté slovo

Mít stránku na Facebooku nestačí. Je potřeba umět i prodávat. Jak, to jsme řešili se specialistou Adamem Zbiejczukem. – Strana 2

Před 7 roky

Adam Zbiejczuk: Sociální sítě vaši firmu nespasí

Je pro firmy dnes povinností být na sociálních sítích? Co tam mají dělat a vyplácí se jim to vůbec? Tyto a další otázky jsme položili Adamu Zbiejczukovi – Strana 2

Před 7 roky

Robert Štípek: Inzerenti v PPC chybují už na samém začátku

Investujete do PPC reklamy, ale nedostavují se kýžené výsledky? Co děláte špatně a jak to udělat lépe? Odpovídal PPC konzultant Robert Štípek. – Strana 2

Před 7 roky

Pavel Pola o e‑mailingu: Základem je dobré poznání potřeb zákazníků

Nadšenec pro chytrý e‑mailing. Tak Etnetera Activate prezentuje svého specialistu Pavla Polu. Ten je do e‑mailingu skutečně nadšený a věnuje se mu od roku 2014. – Strana 2

Před 7 roky

Petra Kopuletá: Dobré vztahy se zákazníkem jsou základem pro úspěšnou spolupráci

Nevysvětlíme vám, co to je PR, protože kdybyste to nevěděli, nebudete hledat PR agenturu. To píše na svém webu agentura PETRARKA | PR vedená Jaroslavou Lokajovou a Petrou Kopuletou. – Strana 2

Před 7 roky

Jarek Mikeš o WebSelleru: Žijeme v době, kdy je pro nás hrozně důležitý čas

Třiatřicetiletý Jarek Mikeš podniká od svých 18 let. Podnikání ho baví a naplňuje, je v něm úspěšný a všímá si nejen potřeb vlastních, ale i potřeb ostatních lidí. – Strana 2

Před 7 roky

TOP obsah

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

karolina-topolova-web

Karolína Topolová (AAA Auto): Budování kariéry manažerky, byznys s ojetými vozy, budoucnost firmy