Inzerce

Reklamní a marketingové agentury

david-vurma-web

David Vurma (ACOMWARE): Efektivita marketingu, budování značky v praxi, chyby marketérů

Čeští marketéři se často drží svých zajetých postupů, ačkoliv nejsou těmi nejlepšími. Vybírají si tu jednodušší cestu a pod brandbuildingem si představují jenom reklamní bannery.

Před 4 roky

miroslav-esser-web

Miroslav Esser (Creative Dock): Inovace ve firmách, vytváření nových startupů, akvizice klientů

Bylo už všechno vytvořeno? Nebo je na českém internetu ještě prostor pro nové úspěšné projekty? A jak se vytváří inovace ve velkých firmách?

Před 4 roky

Inzerce

michal-nydrle-web

Michal Nýdrle (KINDRED GROUP): Punk není cesta, jak udržet kvalitní lidi

Punkové firmy jsou především pro juniorní lidi. Zkušenější specialisty tak nepřitáhnete. Klienta prostředí vaší firmy nezajímá.

Před 4 roky

nikol-dufkova-web

Nikol Dufková (Story TLRS): Jak zvládnout onboarding nových zaměstnanců?

Najít nového zaměstnance je jenom začátek. Aby pro vás byla jeho práce skutečně přínosná a aby byl ve vaší firmě spokojený, musíte ho do ní zvládnout správně začlenit. A o tom je toto video.

Před 4 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
piero-sestak-web

Piero Šesták (Story TLRS): Budování managementu firmy a změny jejího zaměření

Pierů je v Česku celkem… tři. Jedním z nich je Piero Šesták. Je to Čech a šéf digitální agentury Story TLRS. Povedlo se nám společně natočit poměrně upřímný rozhovor o Pierově podnikání, o změnách zaměření jeho firmy, ale třeba i…

Před 4 roky

marek-cevelicek-web

Marek Čevelíček (Liquid Design): Jak připravit tvorbu vlastního webu?

Brněnské webdesignové studio Liquid Design spustilo projekt JakJeToMožné.cz. V jeho rámci nabízí bezplatné konzultace pro všechny, co potřebují pomoct s tvorbou webových stránek.

Před 4 roky

petra-pacakova-web

Petra Pacáková (ACOMWARE): Kdy zaměstnat PPC specialistu a jak se odlišit od velkých hráčů?

Petra Pacáková ve společnosti ACOMWARE vede tým PPC specialistů. Jejich performance oddělení pracuje na největších firemních klientech, jako je třeba Nutricii, ČEZ nebo Conrad. Jak se liší práce pro menší firmy a pro ty velké? A kdy se vyplatí místo…

Před 4 roky

jaroslav-kaucky-web

Jaroslav Kaucký (ACOMWARE): Jak připravit e-shop na zahraniční expanzi?

A proč je pro některé e-shopy výhodnější expandovat do cizí země, než budovat brand?

Před 4 roky

filip-podstavec-web

Filip Podstavec: Jak se dělá linkbuilding v Čechách i v zahraničí?

Rozhovor nejen o linkbuildingu, ale také o Filipově podnikání, o tom, jak ho změnilo cestování, a co se naučil od cizích kultur.

Před 5 roky

filip-kahoun-web

Filip Kahoun (H1.cz): Každá firma, která roste, se musí časem překopat

CEO Filip Kahoun přebíral firmu v době, kdy ji trápilo několik problémů. Jak se mu je povedlo vyřešit?

Před 5 roky

petr-andrysek-web

Petr Andrýsek: Trendy v social media marketingu v roce 2016 i 2017

Poslechněte si, jak dělat marketing na sociálních sítích v roce 2017 lépe a efektivněji.

Před 5 roky

jiri-komar-web

Jiří Komár (AdVisio): Event marketing jako nástroj pro hledání zaměstnanců

Ostravské AdVisio hledá nové zaměstnance. A pomoci mu v tom má marketingový večer MarketingON. Má to ale smysl?

Před 5 roky

TOP obsah

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání