Inzerce

Reklama

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

Zjistěte, jak vypadá proces tvorby videoreklamy a co v něm nesmíte podcenit. Vytvořte reklamu, která bude skutečně fungovat a přinese vám skvělé výsledky.

Před 8 měsíci

ondrej-krisica-web

Ondřej Krišica (Seznam.cz): Vliv GDPR na reklamy, nejefektivnější plochy na webu, rozvoj služeb

Máte vlastní web a vyděláváte na něm prostřednictvím reklamy? S Ondřejem Krišicou ze Seznam.cz jsme si povídali třeba o tom, na jaké pozice plochy umístit, aby vydělávaly co nejvíce peněz, a jakou by měly mít grafickou podobu. Probrali jsme toho…

Před 3 roky

Inzerce

martin-chytry-4-web

Billboardy a cena: Kolik investovat a kolik už je moc?

V dnešním světě marketingu lze platit velmi malé částky za přivedení relevantního návštěvníka na vaše webové stránky nebo do vaší kamenné prodejny. Nejsou vedle toho billboardy a další formáty venkovní reklamy příliš drahé? Martin Chytrý patří mezi zkušené experty na…

Před 3 roky

popradska-kava

Michal Pastier (ZARAGUZA): Jak se vytvářela populární reklama pro Popradskou Kávu?

Přestaňme se dělit. To je základní poselství reklamy na Popradskou Kávu, která v posledních týdnech obíhá sociální sítě a podle jejího spoluautora Michala Pastiera ze ZARAGUZA dosahuje lepších výsledků než legendární „Kofola-Fofola“. O samotné Popradské Kávě toho v ní ale…

Před 3 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
marek-pavlas-web

Marek Pavlas (BigMedia): Kdy vyzkoušet venkovní reklamu?

Efektivita billboardů už se dá vyhodnocovat. To jste nevěděli?

Před 5 roky

jana-nadvornikova-web

VIDEO: Jana Nádvorníková/Vnoučková (DámeJídlo, Bonami): PPC reklama je téměř pro každého

Mezi klienty PPC specialistky Jany Nádvorníkové patří například DámeJídlo nebo Bonami. V našem rozhovoru jsme si povídali o tom, pro koho je PPC reklama výhodnout investici a jak k ní přistupovat tak, aby přinesla pozitivní výsledky.

Před 6 roky

Robert Štípek: Inzerenti v PPC chybují už na samém začátku

Investujete do PPC reklamy, ale nedostavují se kýžené výsledky? Co děláte špatně a jak to udělat lépe? Odpovídal PPC konzultant Robert Štípek.

Před 6 roky

Tomáš Turek: S trochou zkušeností zvládne základní nastavení PPC i začátečník

Vystudoval ekonomiku a management na ČZU v Praze. Dnes pracuje jako PPC specialista v Dobrém webu. Tomáš Turek pečuje zejména o korporátní klienty, ale vedle toho i školí naprosté začátečníky.

Před 7 roky

Inzerce: Lze skloubit levnou a efektivní reklamu?

Reklama je v dnešní době jeden z nejdůležitějších aspektů úspěšného podnikání. Leckdo si láme hlavu tím, jak úspěšně propagovat svůj produkt. Víte ale, že možná zapomínáte využívat reklamní plochu, kterou máte zdarma k dispozici, a jezdí přitom všude s vámi?

Před 7 roky

Inzerce: Viditelná reklama pro lepší byznys

Začínáte podnikat a právě jste založili firmu, u které jste vymezili přesný business plán, vymysleli obchodní jméno, našli jí prostory a dostali se do oblasti marketingu a řešení jejíc propagace?

Před 8 roky

Jak správně propagovat svůj projekt? Jaká reklama je nejlepší?

Začínáte svůj projekt, jste si jistí, že jste v oboru nejlepší a nejlevnější, a přesto se vám příliš nedaří? Nevíte, co s tím?

Před 9 roky

Jan Linhart: Důležitější než SEO je kvalitní produkt a konkurenceschopný web

Snad každý Čech a Slovák, který se zajímá o optimalizaci pro vyhledávače, se musel setkat s přezdívkou Arar, pod níž vystupuje Jan Linhart…

Před 9 roky

TOP obsah

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy