Inzerce

Inzerce

Psychologie barev

Psychologie barev v marketingu a brandingu aneb Jak nás dokáží ovlivnit?

Možná znáte takové ty vágní a šarlatánské poučky, že „žlutá je nejveselejší barva spektra“ a „zelená znamená klid“. Ne – tak marketing skutečně nefunguje. Barvy, které nás obklopují, přesto mají jistý vliv na naše podvědomí a právě tyto vlivy lze v marketingu a budování značky využít v náš prospěch.

Před 8 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?