Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Pronájem reklamní plochy: Jak na něj?

Venkovní reklama je stále pro spoustu firem tím nejfektivnějším způsobem, jak na konkrétním místě oslovit svoje zákazníky. Proto se jí v našich rozhovorech detailně věnujeme a zabýváme se i tím, jak na pronájem reklamní plochy prakticky a jednoduše.

Pronájem plochy nemusí být náročný. Dnes již existují způsoby, jak si ji pronajmout snadno a rychle. Mnohem důležitější je otázka, jak reklamní plochu využít co nejefektivněji a nejchytřeji. A právě to je tématem našich rozhovorů o outdoorové reklamě, které najdete zde:

martin-chytry-5-web

Formáty venkovní reklamy: Jaké vybrat a které z nich fungují nejlépe?

Když se řekne venkovní reklama, nejvíce lidí napadnou pravděpodobně billboardy. Jenomže podle Martina Chytrého z portálu mojeBillboardy.cz existuje formátů outdoorové reklamy mnohem více. A v dnešním videu si je rozbereme. S Martinem pro vás natáčíme sérii videorozhovorů o tom, jak…

Před 4 roky

martin-chytry-web

Proč a kdy (ne)investovat do outdoorové reklamy?

Podívejte se také, zda je venkovní reklama už mrtvá.

Před 4 roky

Inzerce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

Premium
jiri-janku-web

Poločas zakladatele eBRÁNY. Jiří Janků o přístupu k firmě

Premium
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Premium
david-manych-web

Finanční problémy a financování firem | David Manych (Natland)

Inzerce