Inzerce

Pronájem reklamní plochy: Jak na něj?

Venkovní reklama je stále pro spoustu firem tím nejfektivnějším způsobem, jak na konkrétním místě oslovit svoje zákazníky. Proto se jí v našich rozhovorech detailně věnujeme a zabýváme se i tím, jak na pronájem reklamní plochy prakticky a jednoduše.

Pronájem plochy nemusí být náročný. Dnes již existují způsoby, jak si ji pronajmout snadno a rychle. Mnohem důležitější je otázka, jak reklamní plochu využít co nejefektivněji a nejchytřeji. A právě to je tématem našich rozhovorů o outdoorové reklamě, které najdete zde:

martin-chytry-5-web

Formáty venkovní reklamy: Jaké vybrat a které z nich fungují nejlépe?

Když se řekne venkovní reklama, nejvíce lidí napadnou pravděpodobně billboardy. Jenomže podle Martina Chytrého z portálu mojeBillboardy.cz existuje formátů outdoorové reklamy mnohem více. A v dnešním videu si je rozbereme. S Martinem pro vás natáčíme sérii videorozhovorů o tom, jak…

Před 3 roky

martin-chytry-web

Proč a kdy (ne)investovat do outdoorové reklamy?

Podívejte se také, zda je venkovní reklama už mrtvá.

Před 3 roky

Inzerce

TOP obsah

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan