Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Prodej po telefonu

jiri-rostecky-web

Každý má způsob prodeje, ve kterém je dobrý

Nemusíte dělat to, co dělají ostatní. Najděte způsob, jak prodávat snadno a efektivně. Každý je v něčem dobrý. Vy musíte pouze objevit, co je to u vás.

Před 2 roky

juraj-sutoris-web

Livestream: Juraj Sutoris o umění prodeje, drogové závislosti a osobním rozvoji

Vítejte u záznamu mého prvního livestreamu. Do něj jsem si pozval Juraje Sutorise, se kterým jsem již v minulosti natočil jeden rozhovor. Ten se zařadil mezi nejúspěšnější a Jurajův příběh tak inspiroval spoustu mých diváků a posluchačů. Příběh to rozhodně…

Před 4 roky

Inzerce

Co při prodeji po telefonu určitě neříkat?

Rozhoduje každé slovo. Vše, co do telefonu řeknete, se počítá. Čemu se tedy raději vyhnout a co obsahuje zeď zakázaných slov?

Před 8 roky

12 triků, jak být úspěšný při prodeji po telefonu

Jedním z nich může být třeba to, že v telefonu vůbec nemáte prodávat. A někdy není ani potřeba se představovat. Překvapuje vás to?

Před 9 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Mobilní aplikace: Kdy má cenu ji pro vaši firmu vytvářet?

Chcete si vytvořit vlastní mobilní aplikaci, kterou si uživatelé stáhnou do svých mobilů? Proč byste to měli udělat a kdy je to naopak zcela zbytečné?

Před 9 roky

Prodej po telefonu: Pomůže vašemu podnikání?

Investují firmy do telemarketingu zbytečně, nebo v něm jen vy nevidíte dostatečný potenciál? Co můžete udělat pro to, aby váš prodej po telefonu fungoval?

Před 9 roky

Poprvé při podnikání voláte? Čemu se při hovoru vyvarovat a na co se připravit?

Určitě se vám někdy stalo, že volal potenciální klient a vy jste z nervozity nebo nezkušenosti koktali, zasekávali jste se a nedokázali jste plynule odpovědět…

Před 12 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
petr-pouchly-web

Podnikat je stále těžší, lídři firem jsou vyčerpaní. Jak v náročné době řídit firmu? | Petr Pouchlý

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Jak budovat management ve firmě?

Premium
tomas-budnik-web

Udělejte z nuly jedničku. Bývalý ředitel O2 Tomáš Budník o řízení firem

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Inzerce