Inzerce

Prodej fungující firmy

Prodej fungující firmy je výzvou, která potká snad většinu podnikatelů. Pokud se nacházíte v situaci, kdy vlastníte fungující společnost a přemýšlíte o jejím prodeji, zdaleka nejste sami. Doporučujeme vám se ale na proces prodeje důkladně připravit a nepodcenit jeho přípravu. Na našem webu najdete doporučení odborníků a majitelů firem, jak prodejem fungující firmy projít co nejlépe a nic nepodcenit.

Obecně vám doporučujeme zejména prodej firmy neuspěchat. Většina podnikatelů dělá chybu v tom, že prodej oddaluje na poslední chvíli a uchýlí se k němu až ve chvíli, kdy jsou celí vyhořelí a chtějí z firmy odejít co nejdřív. Prodej firmy ovšem trvá měsíce, někdy i roky. Pokud uspěcháte jeho přípravu, firmu prodáte za nevýhodných podmínek a můžete si také přivodit spoustu problémů do budoucna.

Doporučujeme vám proto oslovit zkušeného specialistu, který vám s prodejem firmy pomůže. Tím většinou bývá třeba právník nebo někdo, kdo se přímo na prodej firem specializuje. Tento člověk by vás měl celým procesem prodeje provést a měl by vám i pomoci předejít zbytečným chybám.

Zjistěte více o prodeji fungující firmy a načerpejte zkušenosti ostatních:

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

Prodej firmy je náročný proces. Poslechněte si návod od zkušeného advokáta, jak prodej firmy zvládnout co nejlépe a nic nepodcenit. Podívejte se na video.

Před 5 měsíci

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií

Josef Matějka patří mezi nejúspěšnější české e-commerce podnikatele. Ve svých 20 letech založil e-shop, který dnes známe jako CZC.cz. Ve svých 40 letech ho prodal a ocitl se v situaci, kdy musel začít řešit osobní motivaci a smysl svého života….

Před 1 rokem

Inzerce

TOP obsah

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe