Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Prodej

Jiří Rostecký

Co odlišuje úspěšné od neúspěšných? Prodej!

Stále více zkušených byznysmenů a investorů mi v premium rozhovorech zmiňuje, že v Česku máme jeden velký problém. Neumíme totiž prodávat a chybí nám byznysové know-how.

Před 3 měsíce

jiri-rostecky-web

Každý má způsob prodeje, ve kterém je dobrý

Nemusíte dělat to, co dělají ostatní. Najděte způsob, jak prodávat snadno a efektivně. Každý je v něčem dobrý. Vy musíte pouze objevit, co je to u vás.

Před 3 měsíce

Inzerce

Premium
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

Ztráta smyslu v budování firmy. Malý respekt od některých zaměstnanců. Neúspěšné pokusy o prodej. To je příběh Lenky Ondruchové z Queens. Jak firmu prodala?

Před 7 měsíců

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Poslechněte si zakladatele Brand Embassy Víta Horkého. V rozhovoru dává návod, jak prodat firmu a jak zvýšit její hodnotu, aby kupce skutečně zaujala.

Před 9 měsíců

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

karol-veleba-web

Získávání klientů pro agenturu skrze cold calling | Karol Veleba (Effectix)

Karol Veleba z effectixu ukazuje, jak jeho agentura získává nové klienty a jak funguje její obchodní oddělení. Inspirujte se pro vaši agenturu či freelance byznys.

Před 2 roky

tomas-potesil-web

Tomáš Potěšil: Jak připravit firmu na změnu vlastníka?

„Já nejsem z doby startupů. Za nás se firmy zakládaly proto, aby člověk mohl svobodně něco dělat a aby vydělal peníze,“ začíná Tomáš Potěšil rozhovor, ve kterém odhalil, jak postupoval při prodeji své firmy B2B Group, jak ji na změnu…

Před 5 roky

Co při prodeji po telefonu určitě neříkat?

Rozhoduje každé slovo. Vše, co do telefonu řeknete, se počítá. Čemu se tedy raději vyhnout a co obsahuje zeď zakázaných slov?

Před 7 roky

jan-laibl-img

VIDEO: Jan Laibl: Pokud chcete uspět, tvořte partnerství

Doba se změnila. Dneska není problém vyrobit, ale prodat. A to platí, ať už jste firma nebo volnonožec. Jak se můžete od Honzy inspirovat a proč jeho firma zkrachovala? Sledujte video.

Před 7 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

Premium
lenka-oneill-web

Pietro Filipi: Příčiny pádu módní značky | Lenka O’Neill

Premium
david-manych-web

Finanční problémy a financování firem | David Manych (Natland)

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

Inzerce