Inzerce

Inzerce

PPC reklama

vojtech-schwangmaier-web

Vojtěch Schwangmaier (Pneumatiky.cz): Zvládání sezónnosti, neatraktivní zboží, kamenní prodejci

Hostem dalšího videorozhovoru je ředitel e-shopu s půlmiliardovým obratem Pneumatiky.cz Vojtěch Schwangmaier. Jak se na internetu prodávají pneumatiky? Jak si lze pomoci v marketingu nepříliš atraktivního zboží a jak se spojit s kamennými prodejci, kteří vás považují za to „zlo…

Před 3 roky

jakub-herrmann-web

Jakub Herrmann: Dnes už chápu nespolehlivé freelancery

Jakub Herrmann je 26letý PPC konzultant se specializací na AdWords, Sklik a reklamu na Facebooku. Bydlí v Hlučíně nedaleko Ostravy a na volné noze podniká už 4 roky. Sám o sobě říká, že je workhokolik. Jak nad svým podnikáním přemýšlí…

Před 4 roky

jana-nadvornikova-web

VIDEO: Jana Nádvorníková/Vnoučková (DámeJídlo, Bonami): PPC reklama je téměř pro každého

Mezi klienty PPC specialistky Jany Nádvorníkové patří například DámeJídlo nebo Bonami. V našem rozhovoru jsme si povídali o tom, pro koho je PPC reklama výhodnout investici a jak k ní přistupovat tak, aby přinesla pozitivní výsledky.

Před 5 roky

Vyhodnocování PPC reklamy prakticky – dva příklady lepší než hromada teorie

„Ve zprávách ze světa marketingu se sem tam dočtete, že nějaká společnost po x letech změnila svou marketingovou agenturu, protože byla dlouhodobě nespokojená s její prací. Po x letech! Nepřináší-li reklamní kampaň už po měsíci kýžený efekt, je potřeba ji změnit,…

Před 7 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

PPC reklama: Kdo musí a kdo nemusí být plátce DPH?

V jednom z komentářů ke článku zazněla prosba, abych ujasnil, jak je to při využívání PPC reklamy s platbou DPH, nutností být živnostník, mít DIČ apod. Smyslem tohoto článku je tedy tyto otázky objasnit. Nejdůležitější je zaplatit Hned na úvod můžu napsat, že…

Před 7 roky

PPC z pohledu publishera: Vyplatí se PPC reklama na vašem webu?

Cílem většiny majitelů webových stránek, kteří budují web s kvalitním obsahem, je tento obsah zpeněžit. Způsobů, jak tak učinit, je nepřeberné množství – PR články, reklamní plochy, prodej zpětných odkazů, placená brána na prémiový obsah, video reklama, v ČR nově flattr atd….

Před 7 roky

Proč zobrazovat uživatelům stejnou reklamu stále dokola aneb význam retargetingu v PPC?

„Pokud sledujete televizi, možná jste viděli jeden z těch víkendových pořadů, v nichž vás rybáři učí, jak se chytají ryby. Když v pořadu chytí rybu, pokaždé ji pustí. Cílem marketingu je chytit rybu a udržovat ji při životě, nikoli ji pustit. Pokud chcete…

Před 8 roky

Jak správně vyhodnocovat PPC reklamu?

Možností, jak pomocí PPC reklamy propagovat naše produkty, služby, webové stránky, nebo třeba aplikaci, je celá řada. Ať už na PPC reklamu nahlížíme z pohledu zadavatele, agentury nebo majitele webu, vždy pro nás budou stěžejní výsledky, které nám přinese (viz také…

Před 8 roky

Jak začít podnikat s PPC? Kdo je zadavatel, publisher a co dělá agentura?

Způsobů, jak podnikat na internetu, je celá řada. Internet je plný nespočtu možností a co včera bylo nemožné, dnes může být milionovým businessem. V tomto článku bych vám rád představil a přiblížil využití PPC reklamy, a to z pohledu zadavatele, publishera a…

Před 8 roky

Ochota a zkoušení nových věcí ze mě udělaly odborníka. Jaké byly moje reklamní propadáky v roce 2012?

Tento článek věnuji své osobní zkušenosti s marketingovými produkty, které mají pomáhat v propagaci produktů a činností. Jsem ochotný vyzkoušet nové věci a spálit se asi jako málokterý Čech. I z toho důvodu jsem se tak za poslední rok stal, podle známého přísloví,…

Před 8 roky

Doporučené články

lukas-obdrzalek-web

Lukáš Obdržálek (Digital Ant): Baví mě rozjíždět nové projekty a pomáhat jim dobýt mezinárodní trh

filip-drimalka-web

Filip Dřímalka: Digitální inovace a budoucnost e-commerce

michal-blahut-web

VIDEO: Michal Blahut: Jak v Tipsportu pracují se svými zákazníky?

pavel-tlapak-web

Pavel Tlapák: Jak dělat online marketing e-shopu?

Inzerce