Inzerce

PPC reklama

vojtech-schwangmaier-web

Vojtěch Schwangmaier (Pneumatiky.cz): Zvládání sezónnosti, neatraktivní zboží, kamenní prodejci

Hostem dalšího videorozhovoru je ředitel e-shopu s půlmiliardovým obratem Pneumatiky.cz Vojtěch Schwangmaier. Jak se na internetu prodávají pneumatiky? Jak si lze pomoci v marketingu nepříliš atraktivního zboží a jak se spojit s kamennými prodejci, kteří vás považují za to „zlo…

Před 4 roky

jakub-herrmann-web

Jakub Herrmann: Dnes už chápu nespolehlivé freelancery

Jakub Herrmann je 26letý PPC konzultant se specializací na AdWords, Sklik a reklamu na Facebooku. Bydlí v Hlučíně nedaleko Ostravy a na volné noze podniká už 4 roky. Sám o sobě říká, že je workhokolik. Jak nad svým podnikáním přemýšlí…

Před 4 roky

Inzerce

jana-nadvornikova-web

VIDEO: Jana Nádvorníková/Vnoučková (DámeJídlo, Bonami): PPC reklama je téměř pro každého

Mezi klienty PPC specialistky Jany Nádvorníkové patří například DámeJídlo nebo Bonami. V našem rozhovoru jsme si povídali o tom, pro koho je PPC reklama výhodnout investici a jak k ní přistupovat tak, aby přinesla pozitivní výsledky.

Před 6 roky

Vyhodnocování PPC reklamy prakticky – dva příklady lepší než hromada teorie

„Ve zprávách ze světa marketingu se sem tam dočtete, že nějaká společnost po x letech změnila svou marketingovou agenturu, protože byla dlouhodobě nespokojená s její prací.

Před 8 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

PPC reklama: Kdo musí a kdo nemusí být plátce DPH?

V jednom z komentářů ke článku zazněla prosba, abych ujasnil, jak je to při využívání PPC reklamy s platbou DPH, nutností být živnostník, mít DIČ apod.

Před 8 roky

PPC z pohledu publishera: Vyplatí se PPC reklama na vašem webu?

Cílem většiny majitelů webových stránek, kteří budují web s kvalitním obsahem, je tento obsah zpeněžit. Způsobů, jak to učinit, je nepřeberná řada…

Před 8 roky

Proč zobrazovat uživatelům stejnou reklamu stále dokola aneb význam retargetingu v PPC?

Pokud sledujete televizi, možná jste viděli jeden z těch víkendových pořadů, v nichž rybáři učí, jak se chytají ryby. Když v pořadu chytí rybu, pokaždé ji pustí.

Před 8 roky

Jak správně vyhodnocovat PPC reklamu?

Možností, jak s PPC reklamou propagovat naše produkty, služby, webové stránky, nebo třeba aplikaci, je celá řada. Ať už na PPC reklamu nahlížíme z pohledu zadavatele, agentury, nebo majitele webu, vždy pro nás budou stěžejní výsledky, které nám přinese (viz také Jak se podniká s PPC).

Před 8 roky

Jak začít podnikat s PPC? Kdo je zadavatel, publisher a co dělá agentura?

Způsobů, jak podnikat na internetu, je celá řada. Internet je plný nekonečných možností a co včera nebylo možné, dnes může být milionový business.

Před 8 roky

Ochota a zkoušení nových věcí ze mě udělaly odborníka. Jaké byly moje reklamní propadáky v roce 2012?

Tento článek věnuji své osobní zkušenosti s marketingovými produkty, které mají pomáhat v propagaci produktů a činností.

Před 8 roky

TOP obsah

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií