Hostem dalšího videorozhovoru je ředitel e-shopu s půlmiliardovým obratem Pneumatiky.cz Vojtěch Schwangmaier. Jak se na internetu prodávají pneumatiky? Jak si lze pomoci v marketingu nepříliš atraktivního zboží a jak se spojit s kamennými prodejci, kteří vás považují za to „zlo…
Před 4 roky
Jakub Herrmann je 26letý PPC konzultant se specializací na AdWords, Sklik a reklamu na Facebooku. Bydlí v Hlučíně nedaleko Ostravy a na volné noze podniká už 4 roky. Sám o sobě říká, že je workhokolik. Jak nad svým podnikáním přemýšlí…
Před 4 roky
Mezi klienty PPC specialistky Jany Nádvorníkové patří například DámeJídlo nebo Bonami. V našem rozhovoru jsme si povídali o tom, pro koho je PPC reklama výhodnout investici a jak k ní přistupovat tak, aby přinesla pozitivní výsledky.
Před 6 roky
„Ve zprávách ze světa marketingu se sem tam dočtete, že nějaká společnost po x letech změnila svou marketingovou agenturu, protože byla dlouhodobě nespokojená s její prací.
Před 8 roky
V jednom z komentářů ke článku zazněla prosba, abych ujasnil, jak je to při využívání PPC reklamy s platbou DPH, nutností být živnostník, mít DIČ apod.
Před 8 roky
Cílem většiny majitelů webových stránek, kteří budují web s kvalitním obsahem, je tento obsah zpeněžit. Způsobů, jak to učinit, je nepřeberná řada…
Před 8 roky
Pokud sledujete televizi, možná jste viděli jeden z těch víkendových pořadů, v nichž rybáři učí, jak se chytají ryby. Když v pořadu chytí rybu, pokaždé ji pustí.
Před 8 roky
Možností, jak s PPC reklamou propagovat naše produkty, služby, webové stránky, nebo třeba aplikaci, je celá řada. Ať už na PPC reklamu nahlížíme z pohledu zadavatele, agentury, nebo majitele webu, vždy pro nás budou stěžejní výsledky, které nám přinese (viz také Jak se podniká s PPC).
Před 8 roky