Inzerce

Inzerce

PPC kampaně

marketa-kabatova-web

Markéta Kabátová (uLab): Budoucnost PPC reklamy, specializace marketérů, založení agentury

Ještě nedávno tomu nevěřila, ale dnes už tomu věří. Markéta Kabátová přiznává, že byla vůči teoriím o konci PPC konzultantů skeptická, byl to ale vývoj technologií Googlu, který ji přesvědčil o opaku. Věnovala tomu i článek na svém blogu. Markéta…

Před 2 roky

jakub-rejnus

Jakub Rejnuš: I menší podniky mohou za pár korun rozesílat efektivní newslettery

Už ve škole se věnoval copywritingu a SEO. Po vysoké škole a několikaletém nabírání dalších zkušeností dostal nabídku vést marketingové oddělení ve společnosti IT STUDIO a odmítl práci i v daleko známějších agenturách.

Před 5 roky

Vyhodnocování PPC reklamy prakticky – dva příklady lepší než hromada teorie

„Ve zprávách ze světa marketingu se sem tam dočtete, že nějaká společnost po x letech změnila svou marketingovou agenturu, protože byla dlouhodobě nespokojená s její prací. Po x letech! Nepřináší-li reklamní kampaň už po měsíci kýžený efekt, je potřeba ji změnit,…

Před 7 roky

Doporučené články

polachova-web

VIDEO: Lucie Poláchová: Jak se dělá marketing restaurace?

ales-chromec-web

VIDEO: Aleš Chromec: Jak se jako mladý člověk uplatnit na trhu práce?

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

divisova-velky

VIDEO: Magdaléna Divišová: Dívejte se na první zaměstnance jako na investici

Inzerce