Inzerce

Inzerce

Poradenství pro e-shopy

milan-duda-web

Milan Duda (CZC.cz): Proč být dvojka na trhu, nová reklamní kampaň, marketing e-shopu

Pro řadu podnikatelů je těžké přiznat, že nejsou jedničkou na trhu. CZC.cz to má jinak. Dlouhodobě o sobě neváhá prohlašovat, že je dvojkou na on-line trhu s elektronikou, a toto téma učinil i hlavním sdělením nové reklamní kampaně. Tu jeden…

Před 2 roky

radko-sekerka-web

Radko Sekerka (Mall Group): Ponákupní proces, retenční marketing, problémy s dopravci

Radko Sekerka pracuje jako šéf produktu a IT v Mall Group. V rozhovoru jsme si povídali třeba o tom, jak v Mallu zdokonalují ponákupní proces, zvyšují life-time value svých zákazníků a jak druhý největší e-shop v Česku uvažuje o své…

Před 2 roky

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz buduje svou síť kamenných prodejen?

Ačkoliv je Alza.cz především internetový obchod, už roky aktivně expanduje do offline prostředí. Její kamenné prodejny nebo AlzaBoxy najdete v mnoha městech a v dalších se postupně připravují. Expanzi prodejní a výdejní sítě má na starosti Jan Moudřík, který byl…

Před 3 roky

martin-schovanec-web

Martin Schovanec (Xzone.cz): Prodej her na internetu, vývoj herního trhu, budování komunity

E-shop s počítačovými hrami Xzone.cz vznikl v roce 2001. Za tu dobu ušel velkou cestu a jeho byznys ovlivnil i vývoj nových technologií – hry na mobilech a tabletech, ale třeba i virtuální realita. Jak se v herním světě podniká…

Před 3 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
petr-cikan

VIDEO: Petr Cikán o e-mailingu pro malé e-shopy. Jak ho dělat efektivně?

Máte malý e-shop a děláte e-mailing? Dost možná ho děláte špatně. Proto jsme si pozvali Petra, aby nám řekl, jak e-mailing dělat lépe a jak to nepokazit, když už se nám databáze pěkně rozroste.

Před 5 roky

Jan Kalianko: E-shop je podnikání jako kterékoliv jiné

Češi utrácí na internetu stále více, ale samotných e-shopů přibývá stále méně. Podle Hospodářských novin jich loni vzniklo pouze dvě stě, v předchozích letech to byly tisíce. I tak se řadíme mezi světovou špičku a s myšlenkou vlastního e-shopu koketuje…

Před 6 roky

Doporučené články

michal-horacek-web

Michal Horáček: Jak vznikla Fortuna?

richard-galovic-web

Richard Galovič: Jak se podniká s historickou značkou Favorit?

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

hynek-husnik-web

Hynek Husník (Storyous, Nexter): Když váš nápad nevyjde a musíte změnit byznys model

Inzerce