Inzerce

Popisek produktu

Popisky produktů copywriting

5 přehmatů v popiscích produktů, které návštěvníky dočista znechutí

Popisek produktu v e-shopu: Pár písmenek, která však dokážou divy. Pokud se to s nimi umí. Jakým chybám se při tvorbě popisků vyhnout?

Před 4 roky

pavel-senkapoun-web

Pavel Šenkapoun: Jak napsat úspěšný popisek zboží?

Většina nakupuje podle ceny. Je tedy popisek zboží vůbec důležitou součástí prezentace vašeho zboží? Má cenu do něj investovat? A jakou roli vlastně ve vašem podnikání hraje?

Před 5 roky

Inzerce

TOP obsah

karolina-topolova-web

Karolína Topolová (AAA Auto): Budování kariéry manažerky, byznys s ojetými vozy, budoucnost firmy

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?