Inzerce

Ponákupní chování zákazníků

Zajímá vás, jak se zákazníci chovají po nákupu na vašem e-shopu? Jaké spotřební návyky mají čeští zákazníci? Pusťte si naše rozhovory a zjistěte, jak se zákazníky po nákupu pracují velké značky. A pokud vás zajímá, jak vytvořit vlastí e-shop, podívejte se i na naše další videa.

juraj-harkabuzik-web

Práce s daty: Jak analyzovat zákaznickou podporu, její výsledky a ušlé příležitosti? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Zjistěte, jak si stojí vaše zákaznická podpora, jak ji dělat efektivněji, ušetřit peníze a naopak díky ní vydělat ještě víc. Návod pro e-shopy a další firmy.

Před 4 měsíci

milan-polak-WEB

Milan Polák (Different.cz): Vytvoření e-shopu s módou, malý obrat, expanze do zahraničí

Milan Polák se od svých 17 let pohyboval v modelingu. Není tak velkým překvapením, že jeho další podnikatelské směřování nemířilo nikam jinam než zpět do světa módy. Společně s přítelkyní založil e-shop Different.cz, který má dnes i se svými zahraničními…

Před 3 roky

Inzerce

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz buduje svou síť kamenných prodejen?

Ačkoliv je Alza.cz především internetový obchod, už roky aktivně expanduje do offline prostředí. Její kamenné prodejny nebo AlzaBoxy najdete v mnoha městech a v dalších se postupně připravují. Expanzi prodejní a výdejní sítě má na starosti Jan Moudřík, který byl…

Před 3 roky

TOP obsah

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

jan-rezac-web

Jan Řezáč: Založení agentury, finanční řízení firmy, růst v podnikání