Zajímá vás, jak se zákazníci chovají po nákupu na vašem e-shopu? Jaké spotřební návyky mají čeští zákazníci? Pusťte si naše rozhovory a zjistěte, jak se zákazníky po nákupu pracují velké značky. A pokud vás zajímá, jak vytvořit vlastí e-shop, podívejte se i na naše další videa.
Zjistěte, jak si stojí vaše zákaznická podpora, jak ji dělat efektivněji, ušetřit peníze a naopak díky ní vydělat ještě víc. Návod pro e-shopy a další firmy.
Před 2 týdny
Milan Polák se od svých 17 let pohyboval v modelingu. Není tak velkým překvapením, že jeho další podnikatelské směřování nemířilo nikam jinam než zpět do světa módy. Společně s přítelkyní založil e-shop Different.cz, který má dnes i se svými zahraničními…
Před 3 roky
Ačkoliv je Alza.cz především internetový obchod, už roky aktivně expanduje do offline prostředí. Její kamenné prodejny nebo AlzaBoxy najdete v mnoha městech a v dalších se postupně připravují. Expanzi prodejní a výdejní sítě má na starosti Jan Moudřík, který byl…
Před 3 roky