Inzerce

Inzerce

Plátce DPH

PPC reklama: Kdo musí a kdo nemusí být plátce DPH?

V jednom z komentářů ke článku zazněla prosba, abych ujasnil, jak je to při využívání PPC reklamy s platbou DPH, nutností být živnostník, mít DIČ apod. Smyslem tohoto článku je tedy tyto otázky objasnit. Nejdůležitější je zaplatit Hned na úvod můžu napsat, že…

Před 7 roky

Jak na affiliate, online reklamu a placení DPH? Vyplatí se být plátcem?

Ve spojení s affiliate programy a online reklamou se často mluví i o plátcovství DPH. Jak to ale je doopravdy? Kdy musíte a nemusíte být plátci a kdy se to vyplatí? Kdo je plátce DPH? Plátcem DPH může být fyzická…

Před 8 roky

Stáváme se plátcem DPH – co nás čeká a nemine?

Plátcovství daně z přidané hodnoty (DPH) má řadu výhod i nevýhod. Jsou lidé, kteří se stávají plátci DPH dobrovolně, ale jsou i lidé, kteří se plátcem DPH stávají nedobrovolně/povinně. Povinné plátcovství vzniká, pokud podnikatelský subjekt překročí roční obrat 1 milionu…

Před 9 roky

Doporučené články

piero-sestak-web

Piero Šesták (Story TLRS): Budování managementu firmy a změny jejího zaměření

lubos-martinek-web

Luboš Martínek: Kavárny a marketing CrossCafe, EET a pracovní síly na trhu

Onpage a offpage faktory

Rozdíl mezi on-page a off-page faktory: Znáte ho?

jiri-komar-web

Jiří Komár (AdVisio): Event marketing jako nástroj pro hledání zaměstnanců

Inzerce