Spoluzakladatel úspěšné taxi aplikace se rozpovídal o tom, jak založit úspěšný startup a jaké největší neúspěchy zažilo Liftago. Dozvíte se i to, jaké to je, získat investici, a v čem dělají začátečníci nejčastěji chybu.
Před 6 roky
Plnohodnotných e-shopů, které jsou pro provozovatele primární byznys, je mezi 2 a 5 tisíci. Tvrdí to výkonný ředitel Asociace pro elektronickou komerci Jan Vetyška. V našem rozhovoru jsme si povídali o tom, zda se dnes ještě vyplatí zakládat nový e-shop, kolik jich v Česku máme a jak by své zkušenosti s e-shopy zužitkoval on.
Před 6 roky
Všichni ho máme stejně, přesto s ním každý pracujeme jinak. Čas je něco, co se musíme naučit ovládat. Jak, nám radil Daniel Gamrot.
Před 6 roky
Jiří Najman je marketingový poradce se specializací na malé a střední firmy. Ve svém oboru ale nepatří mezi nejmladší, má za sebou více než 20 let praxe, ale dnes podniká na volné noze. Jak se mu v jeho jednapadesáti letech daří?
Před 7 roky
Cílem Jana Moravce je, aby každý z jeho klientů prožil spokojený život podle svých představ. Jeho specializací je zvyšování osobního potenciálu a dosahování maximálních výkonů.
Před 7 roky
Mgr. Tomáš Morávek je vystudovaný klinický psycholog a zaměřuje se zejména na řešení osobních a pracovních problémů ve vztahu k osobnímu rozvoji.
Před 7 roky
Proč jste začali podnikat? Důvody mohou být velmi různé: někdo vidí příklad v rodině, jiný se zkrátka rozhodl zkusit prodat jedinečné a cenné znalosti a podařilo se mu to.
Před 7 roky
Řada začínajících podnikatelů dělá často jednu a tu samou chybu – při zakládání nového projektu pospíchá, jedná neuvážlivě a zapomeneme na mnoho důležitých věcí.
Před 8 roky
Pokud zazní slovo cena, každý podnikatel ihned zbystří. Cena produktů určuje úspěšnost podnikání a je rozhodující pro vytváření zisku a životaschopnosti…
Před 9 roky
Asi je to lákavá představa – vydělávat spoustu peněz pomocí pár jednoduchých kliknutí na počítači a nemuset nikam chodit. Obchodování s komoditami je…
Před 9 roky
Lidé přesně „vědí“, jak vydělat miliony, ale přesto je nemají. Chybí jim odvaha se pustit do práce. A přitom právě to je to nejpodstatnější. Mám počkat do doby, kdy budu o podnikání vědět vše? Takto člověk nezačne podnikat nikdy. Mnoho lidí si plánuje velký byznys, ale odkládají ho na dobu, kdy budou pořádně připraveni. Bojíte se chyb?
Před 9 roky