Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Persony

Kde jsou zákazníci

Jak zjistit, kde jsou moji zákazníci?

Ještě před spuštěním internetového obchodu by si provozovatel měl udělat průzkum, zda o jeho produkty bude zájem, a zjistit, kde jsou jeho zákazníci.

Před 7 roky

michal-finta-web

VIDEO: Michal Finta o marketingu DámeJídlo.cz a RFM modelu

Nejúspěšnější česká food-delivery služba se dělí o svoje marketingové know-how.

Před 8 roky

Inzerce

natalie-bartasova-web

Natálie Bartasová: Jak se tvoří persony?

Herman Nielsen jednou pronesl: „Hlavní ctností person je schopnost se vcítit do jedince, který používá náš produkt nebo službu.“ Dnes se podíváme na to, jak moc hluboko bychom při jejich tvorbě měli jít.

Před 8 roky

Uživatelské testování

Uživatelské testování: Jak vybrat testery?

V předchozím díle jsme si ukázali, co všechno můžeme testovat, nyní je důležité rozhodnout se s kým testovat. Jak a kde najít vhodné testery?

Před 8 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

muz-obrazky-web

4 pomůcky, díky kterým se na svůj marketing můžete dívat s nadhledem

Usnadněte si to. Díky těmto pomůckám se na svou marketingovou strategii a plán budete dívat s nadhledem. Je to snadné…

Před 8 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Inzerce