Inzerce

Inzerce

PayPerPost

Markéta Kabátová: PPC je jeden z nástrojů brandingu

Reklama, a zejména ta ve vyhledávačích, nemusí cílit pouze na vlastní výkon, ale třeba i na budování značky. Povídali jsme si o tom s Markétou Kabátovou, jež má zkušenosti z Googlu a Webnode.

Před 7 roky

Jan Kalianko: Přicházíme s novou verzí KupČlánek.cz, kde už jeden bloger vydělal skoro 20 tisíc

O jednom z relativně mladých českých pay-per-post systému KupČlánek.cz jsme již informovali. Stojí za ním vodňanský podnikatel Jan Kalianko, který provozuje mimo jiné i internetový obchod SvětBot.cz.

Před 9 roky

Inzerce

Pay-Per-Post systémy v Čechách mají novou konkurenci, přichází totiž KUPčlánek.cz

Ač jsou placené články stále málo známou SEO metodou, v posledních letech zažívají v ČR velký boom. V roce 2009 se u nás objevil první systém typu Pay-Per-Post…

Před 9 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě

Premium
piero-sestak-web

Strategie a řízení agentury: Jak firmu nastavit, aby rostla? | Piero Sestak

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)