Bohužel je to tak. Administrativy v podnikání stále přibývá. Jednak proto, že se podnikatelům daří růst, a jednak také kvůli novým povinnostem, které na ně čeští legislativci připravují. Řada podnikatelů se tak přestává ve své administrativě orientovat, vytváří v ní zbytečný zmatek a celkově ji nezvládá.
Existuje řada možností, jak tento problém vyřešit. Jedním z nich je outsourcing administrativy na externí firmy či jednotlivce (např. v podobě online asistentek), kteří s ní mohou pomoci. A právě to je tématem našich rozhovorů, které pro vás připravujeme.
Bohužel je to tak. Administrativy v podnikání stále přibývá. ? Jak se s tím popasovat a jak k tomu využít outsourcing? Podívejte se praktické tipy zdarma.
Před 5 roky
Bohužel je to tak. Administrativy v podnikání stále přibývá. ? Jak se s tím popasovat a jak k tomu využít outsourcing? Podívejte se praktické tipy zdarma.
Před 5 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 11 měsíců
Před 11 měsíců
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce