Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Osobní rozvoj

petr-meloun-web

Jak vybudovat úspěšnou kariéru? | Petr Meloun (BazarovéRegály.cz)

Jak přemýšlet nad kariérou a jak si vybudovat vysokou pozici v jakékoliv firmě? Z vlastní zkušenosti napoví mladý manažer Petr Meloun a přidá řadu tipů.

Před 2 roky

petr-pouchly-os-2-web

Petr Pouchlý o osobním rozvoji: Jak poznat sám sebe?

Je tady pokračování série videorozhovorů s Petrem Pochlým na téma osobního rozvoje. V předchozím rozhovoru jsme si povídali o tom, jak nad osobním rozvojem přemýšlet. Dnes si povíme, jak poznat sám sebe a jaké otázky si pokládat. Proto, abychom se…

Před 5 roky

Inzerce

filip-horky-web

Filip Horký (Seznam Zprávy): Proč by měl být někdo spokojený s tím, že je nejlepší v Česku?

Filip Horký patří mezi nejznámnější české mladé novináře. Začínal psaním článků o fotbale, pokračoval jako reportér České televize, stal se jedním z členů DVTV a teprve před pár dny přešel do Seznam Zpráv. Je mu 25 let a na kontě…

Před 6 roky

lenka-kucerova-web

Lenka Kučerová (StarLift.org): Potenciál mladých lidí, profesní rozvoj vývojářů, stáže v Americe

Proč toho chtějí Češi málo a proč často v zahraničí ničím nezaujmou? A co může nastartovat profesní rozvoj mladých lidí?

Před 6 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

pavlina-louzenska-web

Pavlína Louženská: Hnát se za něčím je strašně zábavný

Rozhovor o ambicích, porážkách, Crohnově chorobě a o tom, proč se vyplatí jít za svými sny.

Před 6 roky

Jak najít vášeň

Tomáš Gřešek: Jak v sobě najít vášeň?

Najděte v sobě svou vášeň a dosáhněte svých cílů. V tomto rozhovoru se dozvíte, jak na to.

Před 7 roky

Jan Moravec: Nejhorší, co člověk může udělat, je snažit se dosáhnout něčeho, v čem nevidí smysl

Cílem Jana Moravce je, aby každý z jeho klientů prožil spokojený život podle svých představ. Jeho specializací je zvyšování osobního potenciálu a dosahování maximálních výkonů. Pracoval pro několik velkých společností, mezi něž můžeme zařadit například Vodafone nebo Telefónicu. Živí se pouze…

Před 9 roky

Jan Linhart: Naše audioknihy nejsou pro většinu, ale pro ty, co chtějí prostě trochu více

Málokdy se na jednom webu sejdou dva podnikatelé se stejným jménem, z podobného oboru a dokonce i ze stejného města. U nás se to ale stalo. S Olomoučanem Janem Linhartem ze společnosti SEOlinhart jsme publikovali rozhovor na téma optimalizace pro vyhledávače. Zato s Janem Linhartem…

Před 9 roky

Milan Krček: Cesta k cíli nemusí být jednoduchá, ale měla by odrážet naše hodnoty a dávat nám smysl

Milan Krček je dalším z profesionálních koučů, který nás zaujal a jehož služby mohou leckomu pomoci. Zabývá se osobním růstem, firemním koučinkem a zejména problematikou dosahování cílů. Několik let se pohyboval ve světě obchodu a vedl prodejní tým. Je držitelem odborných…

Před 9 roky

Zuzana Hönigová: Manažeři na všech úrovních jsou v podstatě osamělí lidé

Koučka Ing. Zuzana Hönigová, MBA se věnuje osobnímu a profesnímu rozvoji, z velké části ale i řízení a motivaci lidí. Pro každého zaměstnavatele je právě práce se zaměstnanci velice důležitá a mnohdy i značně náročná. Položili jsme se tedy paní Hönigové…

Před 9 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Inzerce