Inzerce

Inzerce

Oslovování investora

baier-rozhon-web

Vstup investora do firmy: Na co si dát pozor po právní stránce? | Martin Rozhoň & Jaroslav Baier

Nepodepište něco, co vás bude stát vaši firmu. Poslechněte si, na co si dát při jednání s investorem pozor. Zkušenosti investora doplněné advokátem.

Před 10 měsíci

jiri-diblik-web

Jak získat investora a jak naložit s jeho penězi? | Jiří Diblík

Jiří Diblík získal investici pro svůj startup od populárního Mitonu. Poslechněte si, jak se mu to povedlo, jak investory přesvědčil a jak se získanými penězi naloží.

Před 1 rokem

Inzerce

miroslav-esser-web

Miroslav Esser (Creative Dock): Hledání investora, zakládání startupů, nové zdroje příjmu agentury

V Creative Docku původně vytvářeli nové projekty pouze pro své klienty. Typicky za nimi přišla například banka, která potřebovala pomoct s rozjezdem nějaké nové služby, a Creative Dock jí s tím pomohl a celý projekt pro ni připravil na klíč….

Před 3 roky

vit-horky-web

Vít Horký (Brand Embassy): Získávání velkých klientů, investorů i seniorních zaměstnanců

Mají patnáct investorů. Mezi klienty firmy jako Alibaba Group. A do týmu dokázali přivést velmi seniorní specialisty. Jak se to Brand Embassy povedlo? O tom jsem mluvil s jejím spoluzakladatelem a ředitelem Vítem Horkým. Většinou se dozvíte, že firma má…

Před 5 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

10 pravidel emailové komunikace. Víte, jak napsat správně email?

Emailová komunikace je pro mnoho podnikatelů klíčová. Dodnes je email považován za jeden z nejdůležitějších komunikačních prostředků…

Před 9 roky

Jak zaujmout investora a na co nezapomenout při jeho oslovování?

Většina začínajících menších i větších projektů potřebuje pro svůj rozjezd a rozvoj kapitál. Jednou z možností, jak ho získat, je „zajít si pro něj k investorovi“.

Před 9 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Premium
martin-rozhon-web

Zkušení zaměstnanci. Jak je najít a jak s nimi pracovat? | Martin Rozhoň