Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Náklady

Multi-level marketing: Co to je, v čem spočívá a jaké jsou jeho výhody a nevýhody?

Kdybychom měli krátce charakterizovat smysl MLM, stačilo by říct, že je určen proto, aby šetřil peníze. Snaží se totiž vynaložit méně finančních prostředků na pro něj zbytečné záležitosti. Řekněme, že vyrobíte produkt za určitou cenu. Proto, aby se dostal ke spotřebiteli, jej musíte předat velkoobchodům, skladům, dopravcům…

Před 10 roky

Neplaťte víc, než musíte. Nezapomeňte si snížit daňový základ

Neúprosně se blíží doba podání daňového přiznání. Celý účetní rok probíhal ke spokojenosti podnikatele. Obrat zboží nebo služeb rostl, náklady nebyly vysoké a tak nezbývá, než se zaradovat z pěkného výsledku. Zisk bude určitě zajímavý. Právě se objevila zpráva od účetní. Zisk je skutečně vysoký.

Před 10 roky

Inzerce

Maturitní ples: Kde na něj vzít peníze, kam je uložit a jak s nimi nakládat?

Na našem diskuzním fóru jeden z uživatelů založil zajímavou diskuzi. Táže se v ní, jak a kam má uložit vybrané peníze na maturitní ples. Nedalo mi to a našel jsem si o tom více informací a zpracoval tento článek, v němž se budu zabývat maturitním plesem celkově…

Před 11 roky

Paušální náklady – konec evidence výdajových položek?

Podnikatel má povinnost evidovat a daňově přiznávat veškeré své příjmy, který mu náleží na základě jeho podnikatelské činnosti. U nákladů je to však jiné, má pouze právo přiznávat své náklady. Tyto výdaje jsou důležité, protože snižují základ pro daňovou povinnost, plátce platí díky nim nižší daň. Tyto paušální položky však nejsou jednotné, závisí na druhu podnikatelské činnosti.

Před 11 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

Premium
jan-skrabanek-web

Košík.cz: Vznik nové značky produktů a hledání příležitostí na trhu | Jan Škrabánek

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Inzerce