Inzerce

Inzerce

Matez Jindra

bastard-web

10 let zkušeností největšího e-shopu s tričky Bastard.cz

Bastard.cz je za uplynulých 10 let největším trikoshopem na české scéně. Vyrobil a prodal tolik triček, že vyskládaná do komínků by sahala přes tři kilometry vysoko

Před 4 roky

matez-jindra-web

Matez Jindra: Jak může e-shop budovat značku?

Nebuďte závislí na srovnávačích, vyhledávačích ani na jiných zdrojích vašeho obratu.

Před 4 roky

Instant Articles

Jak ovlivní Instant Articles Facebooku značky médií?

Jedním z největších negativ facebookových Instant Articles je možná ztráta čtenářova vztahu s médiem. Jak se na to dívá specialista na branding?

Před 5 roky

Doporučené články

Milan Pichlík

Affiliate katalogy: Co to je a jak na tom vydělat peníze?

jiri-fabian-web

Jiří Fabián: Tvorba podcastu CZpodcast, prodej firmy za desítky milionů, rozjezd startupu

klavesnice-smrt-web

9+1 smrtících vět (nejen) začínajících e-shopařů

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

Inzerce