Inzerce

Marketing

natalie-bartasova-web

Natálie Bartasová: Jak se tvoří persony?

Herman Nielsen jednou pronesl: „Hlavní ctností person je schopnost se vcítit do jedince, který používá náš produkt nebo službu.“ Dnes se podíváme na to, jak moc hluboko bychom při jejich tvorbě měli jít.

Před 6 roky

cevelova-velky

VIDEO: Magdalena Čevelová: Pochopte, kdo jste, a podle toho si nastavte marketing

Je toho na vás moc a nevíte, čemu se věnovat dřív? To se v dnešním přetlaku informací o marketingu může snadno stát.

Před 6 roky

Inzerce

michal-kutis-web

VIDEO: Michal Krutiš: Co je to SEE-THINK-DO-CARE a jak to využít ve svém marketingu?

Podrobný rozhovor o frameworku Avinashe Kaushnika.

Před 6 roky

jana-nadvornikova-web

VIDEO: Jana Nádvorníková/Vnoučková (DámeJídlo, Bonami): PPC reklama je téměř pro každého

Mezi klienty PPC specialistky Jany Nádvorníkové patří například DámeJídlo nebo Bonami. V našem rozhovoru jsme si povídali o tom, pro koho je PPC reklama výhodnout investici a jak k ní přistupovat tak, aby přinesla pozitivní výsledky.

Před 6 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
muz-obrazky-web

4 pomůcky, díky kterým se na svůj marketing můžete dívat s nadhledem

Usnadněte si to. Díky těmto pomůckám se na svou marketingovou strategii a plán budete dívat s nadhledem. Je to snadné…

Před 6 roky

ondrej-klega

VIDEO: Ondřej Klega: E-shopy si musí najít konkurenční výhodu. Jak?

Taky to slyšíte ze všech stran? To, jak se máte odlišit a že si máte najít konkurenční výhodu? My ano. Proto jsme si pozvali Ondřeje Klegu, který nám s hledáním pomohl.

Před 6 roky

vit-mistina

VIDEO: Vít Miština o budování značky a archetypech

Budování značky je velmi trendy téma. Řešit by jej měl každý podnikatel a pojmy jako branding, archetypy apod. by mu neměly být cizí. Vy je znáte?

Před 6 roky

Obsah zadarmo: Proč jej vytvářet a jak?

Jsou to třeba ty e-booky za e-mail, kterých je plný internet. Jsou ale kvalitní? Jak se vyhnout vytvoření dalšího nesmyslného balastu, který vašemu podnikání nepomůže?

Před 6 roky

Robert Štípek: Inzerenti v PPC chybují už na samém začátku

Investujete do PPC reklamy, ale nedostavují se kýžené výsledky? Co děláte špatně a jak to udělat lépe? Odpovídal PPC konzultant Robert Štípek. – Strana 2

Před 6 roky

Inzerce: „Fold & Scrolling“

Odvětví internetového marketingu je plné podvodníků. Ano, je to tak. Vzhledem k tomu, že zde nejsou žádné vstupní bariéry jako požadované vzdělání nebo licence. – Strana 2

Před 6 roky

Petra Winklerová: Základem úspěchu na sociálních sítích je znalost vlastního publika

Petra Winklerová je specialistkou na komunikaci. Přes 15 let se věnuje PR, před několika lety se lehce přeorientovala a specializuje se téměř výhradně na sociální sítě a copywriting. – Strana 2

Před 6 roky

Vendula Mrázová: Abyste mohli plnit přání zákazníka, musíte mu rozumět

Nájemný marketér. Tak si říká Vendula Mrázová a svým klientům nabízí své zkušenosti marketingové poradkyně ze společností, jako je Manpower a Porsche Česká republika. – Strana 2

Před 7 roky

TOP obsah

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář