Inzerce

Inzerce

Lenka Papřoková

Lenka Papřoková: Slogan jako součást firemní identity může vystihovat, kdo jsme, proč tu jsme a pro koho

Pár slov stačí k tomu, aby jasně definovala vaši firmu. Aby vystihla to, co děláte a co můžete svým zákazníkům přinést. Jenomže vymyslet těch pár slov není jednoduché. Na tvorbu sloganů se specializuje sloganistka Lenka Papřoková a mne napadlo se…

Před 6 roky

Doporučené články

Karel Borovička

Proč e-shopy neinvestují do marketingu?

michal-koubek-1-web

Michal Koubek (IdeaSupport.cz): Co podnikatelé nejčastěji podceňují ve finančním řízení?

divisova-velky

VIDEO: Magdaléna Divišová: Dívejte se na první zaměstnance jako na investici

lumir-kunz-web

Lumír Kunz: Vstup do Aukra, gamifikace portálu, noví investoři

Inzerce