Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Kurz vedení lidí a manažerských dovedností

Hledáte kurz vedení lidí a manažerských dovedností? Máme pro vás konkrétní praktické zkušenosti českých manažerů a podnikatelů. Žádná teorie, ale tvrdá praxe. V našich rozhovorech si můžete poslechnout, jak řídí své firmy, přistupují k vedení lidí a jaké manažerské dovednosti si museli osvojit.

Všechny rozhovory nabízí autentické zkušenosti podnikatelů a manažerů firem různých velikostí a s různým zaměřením. V rámci vzdělávání manažerů můžete pravidelně čerpat z jejich zkušeností a využívat je pro vedení vašich týmů.

Většina našeho obsahu je zdarma a můžete ho poslouchat i jako podcast. Neváhejte se ale přidat i mezi předplatitele a čerpejte z prémiových rozhovorů našich nejzkušenějších hostů.

Nejnovější obsah:

Premium
martin-rozhon-web

Zkušení zaměstnanci. Jak je najít a jak s nimi pracovat? | Martin Rozhoň

Premium
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Premium
eduard-mika-web

Seniorní management. Jak ho přivést a motivovat? | Eduard Míka (Reflex Capital, ex-MALL.cz)

konstantin-margaretis-web

Řízení rychle rostoucí firmy | Konstantin Margaretis (Skladon)

Inzerce

karel-klodner-web

Karel Klodner (Lékárna.cz): Zkušenosti s dřívější firemní krizí, přístup ke konkurenci, řízení firmy

vit-endler-web

Vít Endler: Zlatá klec v korporátu, budování finGOODu, investování do malých firem

marie-havlickova-web

Marie Havlíčková (Slevomat): Transformace ze slev na zážitky, změna firemní kultury, výsledek akvizice firmy

ondrej-vlcek-web

Ondřej Vlček (Avast): Růst firmy, práce CEO, zaměření na zisk a úspěch v byznysu

ondrej-obluk-web

Ondřej Obluk (Ogilvy): Úspěch v reklamě, propichování bublin, odkaz Davida Ogilvyho

petr-skondrojanis-12-web

Osobnost zakladatele: Jak ovlivňuje firmu a její zaměstnance?

eva-stepankova-web

Eva Štěpánková (Ryor): Osobní život a práce, chyby v podnikání, předání firmy dceři

marek-cagasek-web

Marek Cagášek (JP Servis): Budování sítě několika značek, kamenné prodejny, hledání a motivace zaměstnanců

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.