Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Kurz online marketingu zdarma

Chcete se vzdělat v marketingu? Připravili jsme pro vás bezplatná videa, ve kterých zpovídáme marketingové specialisty z různých firem nebo na volné noze. Videa vám dají více než leckteré kurzy. Navíc si je můžete poslechnout i ve formě audio podcastu o marketingu.

martin-michal-peniska-web

E-shop Klub podruhé: Jak probíhala diskuze e-shopů uprostřed skladu TisknuLevně.cz?

19. července se v Dobřejovicích u Prahy uspořádal druhý E-shop Klub MladýPodnikatel.cz. Proběhl uprostřed skladu TisknuLevně.cz. Stály proti nám všechny okolnosti. Mnozí mi říkali, že přes prázdniny nemá smysl konference pořádat, protože jsou všichni na dovolené a nikdo nepřijde. Také…

Před 5 roky

radko-sekerka-web

Radko Sekerka (Mall Group): Ponákupní proces, retenční marketing, problémy s dopravci

Radko Sekerka pracuje jako šéf produktu a IT v Mall Group. V rozhovoru jsme si povídali třeba o tom, jak v Mallu zdokonalují ponákupní proces, zvyšují life-time value svých zákazníků a jak druhý největší e-shop v Česku uvažuje o své…

Před 5 roky

Inzerce

popradska-kava

Michal Pastier (ZARAGUZA): Jak se vytvářela populární reklama pro Popradskou Kávu?

Přestaňme se dělit. To je základní poselství reklamy na Popradskou Kávu, která v posledních týdnech obíhá sociální sítě a podle jejího spoluautora Michala Pastiera ze ZARAGUZA dosahuje lepších výsledků než legendární „Kofola-Fofola“. O samotné Popradské Kávě toho v ní ale…

Před 5 roky

nikol-skocikova-web

Nikol Skočíková (Socialsharks): Role sociálních sítí v marketingu, přístup českých firem, social-media-first

Role sociálních sítí v internetovém marketingu stále roste, ale nenaráží už na svůj strop? O tom si se mnou přišla povídat provozní ředitelka Socialsharks Nikol Skočíková a rozebrala i to, jak funguje tzv. social-media-first přístup. S Nikol jsme narazili na…

Před 6 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

marek-prokop-web

Marek Prokop: Jak se vyvíjí SEO a jak ho dělat v roce 2018?

Vyplatí se dnes ještě investovat do optimalizace pro vyhledávače? Nebo je lepší se místo SEO věnovat něčemu jinému? A jak se SEO v čase vyvíjí? Na tyto otázky jsem se zeptal Marka Prokopa. Marek Prokop patří mezi nejpopulárnější odborníky na…

Před 6 roky

ivana-sediva-web

Ivana Šedivá: Jak se dělá marketing v českém McDonald`s?

Ivana Šedivá je marketingová ředitelka českého McDonald`s. V rozhovoru jsme si povídali o tom, jak firma přemýšlí nad novými produkty, jak je nabízí svým zákazníkům a v čem je český „mekáč“ jiný než ty v zahraničí. Podle Wikipedie byl McDonald`s…

Před 6 roky

jaroslav-vidim-web

Jaroslav Vidim: Jak děláme content marketing agentury eVisions?

Přibližně každé 3 dny vyjde na blogu marketingové agentury eVisions nějaký článek. Často je navíc doplněn infografikou či unikátními obrázky. Aby toho nebylo málo, tvoří eVisions vlastní obsah i na sociální sítě a natáčí (třeba i na Mladého podnikatele) pořad…

Před 6 roky

tomas-panek-web

Tomáš Pánek: Marketing Emirates, e-mailingové strategie a jak rozjet kariéru marketéra

Tomáš Pánek přijel natočit dnešní rozhovor až z Dubaje. Vlastně nepřijel, přiletěl, což je mu velmi blízké. Pracuje totiž jako specialista digitálního marketingu v jedné z nejpopulárnějších a nejluxusnějších aerolinek světa Emirates. O Emirates jste v Čechách mohli naposledy slyšet…

Před 6 roky

josef-havelka-web

Josef Havelka: Message v reklamě není důležitá. Nejdřív potřebujete pozornost

Josef Havelka patří mezi největší osobnosti české reklamy. Kromě toho, že stál za mnoha známými reklamními kampaněmi (např. za populární „Bobika“), je také spoluzakladatelem Zoot.cz. „Velkou část mého profesního života jsem strávil zdokonalováním se v umění hovna,“ připomíná Josef Havelka…

Před 6 roky

david-vurma-web

David Vurma (ACOMWARE): Efektivita marketingu, budování značky v praxi, chyby marketérů

Čeští marketéři se často drží svých zajetých postupů, ačkoliv nejsou těmi nejlepšími. Vybírají si tu jednodušší cestu a pod brandbuildingem si představují jenom reklamní bannery.

Před 6 roky

diana-zadakova-web

Diana Zadáková (eVisions.cz): Jak získat stáž v marketingu a vytěžit z ní maximum?

Diana Zadáková je v marketingu teprve nováček. Po tříměsíční stáži nastoupila na částečný úvazek do marketingové agentury eVisions.cz. V polovině července na svém blogu napsala článek o tom, jak podobnou stáž získat a jak si z ní odnést co nejvíce….

Před 6 roky

jirka-chomat-web

Jirka Chomát: Jak dělají české e-shopy marketing?

Proč jsou e-shopy závislé na cenových srovnávačích a proč nechtějí udělat díru do světa?

Před 7 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
tomas-budnik-web

Udělejte z nuly jedničku. Bývalý ředitel O2 Tomáš Budník o řízení firem

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Inzerce