Kritika je něco, čemu se většina lidí ráda vyhýbá. Na druhou stranu pro nás může být i prospěšná, pokud je ale správně položena. Psycholog PhDr. Miroslav Kadlčík je dlouhodobým lektorem v oblasti komunikačních technik, vedení lidí a osobnostních předpokladů. Kromě toho…
Před 10 roky
Jak se o vás vaši noví klienti dozvědí? A co o vás vůbec vědí? Než dojde na setkání tváří v tvář, váš klient či zákazník si o vás již dávno udělal obrázek podle toho, jaká je vaše aktivita na Internetu –…
Před 10 roky
Několik let mne fascinovala jedna věc. Na internetu jsem velmi často narážel na negativní komentáře a někdy až vulgární kritiku. Když jsem zapnul televizi, viděl jsem, jak někdo někomu nadává a tvrdě pomlouvá jeho práci. Kritizovaný člověk to ale zvládal…
Před 11 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.