Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Kritika

Miroslav Kadlčík: Okolní svět mohou kritizovat pouze lidé, co jsou srovnáni sami se sebou

Kritika je něco, čemu se většina lidí ráda vyhýbá. Na druhou stranu pro nás může být i prospěšná, pokud je ale správně položena. Psycholog PhDr. Miroslav Kadlčík je dlouhodobým lektorem v oblasti komunikačních technik, vedení lidí a osobnostních předpokladů. Kromě toho…

Před 9 roky

Vaše online reputace: Jste to, co sdílíte…

Jak se o vás vaši noví klienti dozvědí? A co o vás vůbec vědí? Než dojde na setkání tváří v tvář, váš klient či zákazník si o vás již dávno udělal obrázek podle toho, jaká je vaše aktivita na Internetu –…

Před 10 roky

Inzerce

Jak využít kritiku ve svůj prospěch a zbytečně se nerozčílit?

Několik let mne fascinovala jedna věc. Na internetu jsem velmi často narážel na negativní komentáře a někdy až vulgární kritiku. Když jsem zapnul televizi, viděl jsem, jak někdo někomu nadává a tvrdě pomlouvá jeho práci. Kritizovaný člověk to ale zvládal…

Před 10 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Inzerce