Inzerce

Inzerce

Konkurence

martin-lonsky-web

Martin Lonský (ApuTime): Organizace práce ve firmě, projektové řízení, vývoj webové aplikace

Ačkoliv na internetu najdete řadu jiných nástrojů na projektový management, dávalo Martinovi Lonskému a jeho týmu smysl další. Pojmenovali ho ApuTime a pracují v něm s emocemi, vizualizací a s prvky hry. V rozhovoru jsme si povídali o tom, jak…

Před 2 roky

vojtech-krapitek-web

VIDEO: Vojtěch Krapítek (Sportex.cz): Jak konkurovat velkým e-shopům?

Sportex.cz má 1 328 konkurentů. Jak se mu vedle nich daří prosperovat?

Před 5 roky

rvacka-web

Jak porazit konkurenci?

Zeptali jsme se úspěšných byznysmenů, jak s konkurencí bojují oni. Odpovídali majitelé e-shopů, velkých firem i živnostníci. A k tomu máme několik rad, jak konkurenci porazit.

Před 5 roky

Luboš Novák: Analýza konkurence je jedním z opomíjených prvků marketingového mixu

Neexistuje snad žádné podnikání, ve kterém by se nevyskytovala alespoň částečná konkurence. Konkurence, která může podnikatele posílit, ale klidně mu i život pěkně otrávit. Jak ji správně analyzovat, jak se k ní stavět a co udělat pro její poražení, nám v dalším…

Před 6 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Analýza konkurence: Jak se připravit na konkurenci?

Před vlastním zahájením podnikání nebo na jeho úplném počátku je vhodné si udělat důkladnou analýzu konkurence –  jen tak vstoupíte na trh dobře připraveni a s nadějí na vítězství v konkurenčním zápase. Lépe poznáte své silné i slabé stránky a budete také…

Před 7 roky

Konkurence v podnikání: Jak s ní bojovat a jak ji porazit?

Pokud podnikáte, jistě jste se již s problematikou konkurence a konkurenčního boje setkali. Pokud do podnikání právě vstupujete, vězte, že konkurence je něco, čemu se zkrátka nemůžete vyhnout. Jestliže máte pochybnosti o tom, zda můžete v podnikání uspět, zda na to máte,…

Před 7 roky

Nekalá konkurence: Co to je a jak souvisí s nekalou soutěží?

Vcelku snadno se vám může stát, že při veškeré snaze, kterou vložíte do svého podnikání, zkrátka přijde někdo, kdo vám, lidově řečeno, podrazí nohy. Někdo, kdo se při prosazování svých zájmů neštítí takřka ničeho a pojmy jako morálka nebo etika…

Před 7 roky

Doporučené články

frantisek-hulka-alza

František Hůlka: Jak dělá affiliate marketing Alza.cz?

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

tomas-salamon-web

Tomáš Šalamon (Incomaker): Automatizace a budoucnost marketingu, práce s daty, vývoj nových nástrojů

ruslan-skopal-web

Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz): Prodej spodního prádla na internetu, brandbuilding, začátky podnikání

Inzerce