Inzerce

Komunikace na sociálních sítích

lukas-prikryl-web

Lukáš Přikryl: Jak využít chatboty i ve vaší firmě?

Pro hodně lidí je to ještě stále sci-fi. Pod pojmem „chatbot“ si představí tu nejsofistikovanější umělou inteligenci, která v komunikaci dokáže plně nahradit člověka. Z části jsou jejich představy reálné, přesto ale chatboti už dávno sci-fi nejsou a už teď…

Před 4 roky

pocitac-ruka-prst-web

Příklady řízení online reputace. Jaké ponaučení si z nich odnést?

Podívejte se na příklady správného i nesprávného řízení online reputace v praxi. Poučte se z chyb ostatních a sami jim předejděte.

Před 5 roky

Inzerce

bartos-souteze-web

VIDEO: Jan Bartoš: Jak uspořádat soutěž na Facebooku a jak to nepokazit?

Zjistěte, co si před pořádáním vlastní soutěže vyjasnit, jak vybrat cenu pro výherce a jaké koncepty soutěží vůbec nefungují.

Před 6 roky

Komunikace a přístup k zákazníkovi. Jak to nepokazit na sociálních sítích?

Komunikace na sociálních sítích není jen o postupování podle pouček, ale i o celkovém přístupu k zákazníkovi. Obojímu jsme se s několika experty věnovali v našem článku.

Před 6 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

TOP obsah

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání