Inzerce

Komunikace na Facebooku

Komunikace na Facebooku

Komunikace na Facebooku: Bavit, nebo prodávat?

Kdo nakupuje přes Facebook? Kdo je tedy skutečný fanoušek vaší firmy? Je to ten, kdo navštěvuje její webové stránky, používá košík a má taky Facebook.

Před 6 roky

Jak docílit větší aktivity fanoušků na Facebooku?

Tvořit obsah pro neaktivní fanoušky je jako tvořit jej sám pro sebe. Položili jsme si tedy otázku, jak motivaci fanoušků k aktivitě na naší stránce zvýšit a zároveň to nepřehnat.

Před 6 roky

Inzerce

Komunikace a přístup k zákazníkovi. Jak to nepokazit na sociálních sítích?

Komunikace na sociálních sítích není jen o postupování podle pouček, ale i o celkovém přístupu k zákazníkovi. Obojímu jsme se s několika experty věnovali v našem článku.

Před 6 roky

TOP obsah

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

Pro předplatitele
pavel-milan-cerny-web

Jak nastavit firmu a žít plnohodnotný život? | Pavel Milan Černý (Econea.cz)