Inzerce

Komunikace na Facebooku

Komunikace na Facebooku

Komunikace na Facebooku: Bavit, nebo prodávat?

Kdo nakupuje přes Facebook? Kdo je tedy skutečný fanoušek vaší firmy? Je to ten, kdo navštěvuje její webové stránky, používá košík a má taky Facebook.

Před 5 roky

Jak docílit větší aktivity fanoušků na Facebooku?

Tvořit obsah pro neaktivní fanoušky je jako tvořit jej sám pro sebe. Položili jsme si tedy otázku, jak motivaci fanoušků k aktivitě na naší stránce zvýšit a zároveň to nepřehnat.

Před 6 roky

Inzerce

Komunikace a přístup k zákazníkovi. Jak to nepokazit na sociálních sítích?

Komunikace na sociálních sítích není jen o postupování podle pouček, ale i o celkovém přístupu k zákazníkovi. Obojímu jsme se s několika experty věnovali v našem článku.

Před 6 roky

TOP obsah

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)