Inzerce

Komunikace na Facebooku

Komunikace na Facebooku

Komunikace na Facebooku: Bavit, nebo prodávat?

Kdo nakupuje přes Facebook? Kdo je tedy skutečný fanoušek vaší firmy? Je to ten, kdo navštěvuje její webové stránky, používá košík a má taky Facebook.

Před 5 roky

Jak docílit větší aktivity fanoušků na Facebooku?

Tvořit obsah pro neaktivní fanoušky je jako tvořit jej sám pro sebe. Položili jsme si tedy otázku, jak motivaci fanoušků k aktivitě na naší stránce zvýšit a zároveň to nepřehnat.

Před 6 roky

Inzerce

Komunikace a přístup k zákazníkovi. Jak to nepokazit na sociálních sítích?

Komunikace na sociálních sítích není jen o postupování podle pouček, ale i o celkovém přístupu k zákazníkovi. Obojímu jsme se s několika experty věnovali v našem článku.

Před 6 roky

TOP obsah

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger