Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Komunikace na Facebooku

Komunikace na Facebooku

Komunikace na Facebooku: Bavit, nebo prodávat?

Kdo nakupuje přes Facebook? Kdo je tedy skutečný fanoušek vaší firmy? Je to ten, kdo navštěvuje její webové stránky, používá košík a má taky Facebook.

Před 6 roky

Jak docílit větší aktivity fanoušků na Facebooku?

Tvořit obsah pro neaktivní fanoušky je jako tvořit jej sám pro sebe. Položili jsme si tedy otázku, jak motivaci fanoušků k aktivitě na naší stránce zvýšit a zároveň to nepřehnat.

Před 7 roky

Inzerce

Komunikace a přístup k zákazníkovi. Jak to nepokazit na sociálních sítích?

Komunikace na sociálních sítích není jen o postupování podle pouček, ale i o celkovém přístupu k zákazníkovi. Obojímu jsme se s několika experty věnovali v našem článku.

Před 7 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

Premium
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

Inzerce