Inzerce

Inzerce

Klientský servis

Noční můry zákaznického servisu: Vezměte si ponaučení, jak se to nemá dělat

Asi není nutno připomínat, že to jsou právě stálí zákazníci, kteří tvoří značnou (často většinovou) část příjmů podnikatele. Zákazník, který se k vám rád vrací, je pro vás určitou zárukou a jistotou do budoucna. Navíc je víc než pravděpodobné, že u…

Před 7 roky

Doporučené články

majnus-web

Michal Majnuš: Jak se dělá PR Kiwi.com (Skypicker)?

petr-andrysek-web

Petr Andrýsek: Jak se buduje úspěšná agentura?

petr-pouchly-os-2-web

Petr Pouchlý o osobním rozvoji: Jak poznat sám sebe?

tomas-sebek-web

Tomáš Šebek: Budování uLékaře.cz, spolupráce s investory, zdraví podnikatelů

Inzerce