Inzerce

Inzerce

Klientský servis

Noční můry zákaznického servisu: Vezměte si ponaučení, jak se to nemá dělat

Asi není nutno připomínat, že to jsou právě stálí zákazníci, kteří tvoří značnou (často většinovou) část příjmů podnikatele. Zákazník, který se k vám rád vrací, je pro vás určitou zárukou a jistotou do budoucna. Navíc je víc než pravděpodobné, že u…

Před 7 roky

Doporučené články

doris-tesarkova-web

Doris Tesárková Oplová: Jak se uživit jako malířka na volné noze?

miroslav-esser-web

Miroslav Esser (Creative Dock): Hledání investora, zakládání startupů, nové zdroje příjmu agentury

filip-kahoun-web

Filip Kahoun (H1.cz): Každá firma, která roste, se musí časem překopat

lide4

4 otázky, které si položte dříve, než začnete rozšiřovat svůj tým

Inzerce