Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Klíčová slova

seo2

Hustota klíčových slov v textu: Kolik % zvolit?

Na webu byste měli mít dostatek klíčových slov, díky čemuž se zobrazíte vysoko ve vyhledávačích. Co ale znamená „dostatek“?

Před 7 roky

radek-hojgr-web

Radek Hojgr: Jak pracovat s klíčovými slovy na svém webu?

Správné použití klíčových slov je pro vyhledávače důležité. Společně se specialistou na SEO Radkem Hojgrem jsme zjišťovali, jak s nimi správně pracovat a co nepodcenit.

Před 7 roky

Inzerce

10 otázek o SEO, na které vám prozradím odpověď

Už několik měsíců pravidelně kontroluji různá česká fóra o optimalizaci pro vyhledávače a pokud objevím dotaz, na který znám odpověď, a tazateli zatím nikdo neporadil s jeho problémem, zkusím mu pomoct. Po čase jsem zjistil, že se některé dotazy často…

Před 9 roky

Google optimalizace aneb Jak svoje stránky připravit na robota největšího vyhledávače světa (2. díl)

V minulém článku jste se dozvěděli, jak máte optimalizovat doménu a ve zdrojovém kódu názvy a popisy. V tomto článku se dozvíte, na co vám bude sloužit XML sitemap a jak by měla vypadat URL na vašich stránkách. Tyto kroky…

Před 10 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Google optimalizace aneb Jak svoje stránky připravit na robota největšího vyhledávače světa (1. díl)

SEO (Search Engine Optimization) je soubor technik, které pomáhají zlepšit postavení webových stránek ve vyhledávači. V tomto článku se dozvíte, jak byste měli postupovat, pokud chcete své stránky optimalizovat pro vyhledávač Google. Jak začít? Už na začátku, když si jen…

Před 10 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

Premium
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

Premium
matejka-kasa-web

Josef Matějka (CZC.cz) a Petr Kasa (Pilulka.cz): Jak se zbavit operativy?

Inzerce