Český zákon 634/1992 Sb. a evropské směrnice vymezují řadu nekalých a klamavých způsobů prodeje a propagace. V praxi to ale probíhá často naprosto jinak a neinformovaný zákazník často doplatí na svou neznalost. Podívejme se společně na nejčastější triky prodejců. Klamání…
Před 11 roky
Kdo ovládá dnešní svět? Kdo určuje jeho směr a tempo? Jsou to vědci, vynálezci, političtí představitelé, bankéři, nebo někdo jiný? Ne, je to reklama a marketing v jedné síle, která hýbe touto zeměkoulí… Reklama je dnes všude kolem nás. Nedá se přehlédnout,…
Před 11 roky
O šuškání jsem v nadpise napsal schválně. S tématem totiž hodně souvisí. Buzzmarketing není příliš známý, většina lidí vůbec netuší, o čem vlastně je a jaký je jeho smysl. Pojďme se na to tedy podívat… Cílem Buzzmarketingu je vyvolání rozruchu. V jeho názvu…
Před 12 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.