Inzerce

Klamavá reklama

Dejte si pozor na běžné způsoby klamání zákazníka a nenaleťte prodejců

Český zákon 634/1992 Sb. a evropské směrnice vymezují řadu nekalých a klamavých způsobů prodeje a propagace. V praxi to ale probíhá často naprosto jinak a neinformovaný zákazník často doplatí na svou neznalost. Podívejme se společně na nejčastější triky prodejců. Klamání…

Před 9 roky

Inzerce: Reklama a marketing, to je to, co hýbe tímto světem…

Kdo ovládá dnešní svět? Kdo určuje jeho směr a tempo? Jsou to vědci, vynálezci, političtí představitelé, bankéři, nebo někdo jiný? Ne, je to reklama a marketing v jedné síle, která hýbe touto zeměkoulí… Reklama je dnes všude kolem nás. Nedá se přehlédnout,…

Před 9 roky

Inzerce

Buzz marketing: Chcete si pošuškat o tom, v čem to vlastně spočívá?

Cílem Buzzmarketingu je vyvolání rozruchu. V jeho názvu se nachází slovíčko „buzz“, což v překladu z angličtiny znamená „bzukot“. Jedná se o netradiční formu marketingu a je považován za jeden z nejúčinnějších způsobů propagace vůbec.

Před 10 roky

TOP obsah

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek