Inzerce

Inzerce

Klamání spotřebitele

Dejte si pozor na běžné způsoby klamání zákazníka a nenaleťte prodejců

Český zákon 634/1992 Sb. a evropské směrnice vymezují řadu nekalých a klamavých způsobů prodeje a propagace. V praxi to ale probíhá často naprosto jinak a neinformovaný zákazník často doplatí na svou neznalost. Podívejme se společně na nejčastější triky prodejců. Klamání…

Před 8 roky

Doporučené články

marek-nepozitek-web

Marek Nepožitek (Nestlé): Marketing Nescafé Dolce Gusto, byznys v FMCG, práce v korporátu

kosiky-cerna-web

Jak naučit zákazníky nakupovat opakovaně?

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

marcel-vargaestok-web

Marcel Vargaeštok: Byznys Chefparade, design produktů, tvorba e-shopu, efektivita v podnikání

Inzerce