Inzerce

Inzerce

Kateřina Brůnová

kosik-psani-web

Jak psát popisky kategorií na vašem e-shopu?

Četli jste někdy popisek kategorie zboží v e-shopu? Jaký vliv měl na vaše nákupní rozhodnutí? Má cenu se těmto popiskům věnovat?

Před 6 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?