Inzerce

Inzerce

Karel Borovička

Karel Borovička

Proč e-shopy neinvestují do marketingu?

Podle průzkumu společnosti Shoptet mezi jejími klienty investuje do marketingu každý měsíc 1000 Kč pouze 24,3 % e-shopů. 5000 Kč investuje 34,5 % dotázaných. Hlavním příjmem je e-shop pouze pro 42,3 % případů.

Před 4 roky

Doporučené články

mladypodnikatel-cz-eshopklub-6-web

6. E-shop Klub: V srdci Alza.cz o vedení lidí, finančním řízení e-shopu a marketingu

michal-mervart-web

Michal Mervart (parfums.cz): Největší slabiny v UX českých e-shopů

jaroslav-kaucky-web

Jaroslav Kaucký (ACOMWARE): Jak připravit e-shop na zahraniční expanzi?

jakub-pok-web

Jakub Pok (Škola paměti): Jak si zlepšit paměť a jak funguje lidský mozek?

Inzerce