Inzerce

Karel Borovička

Karel Borovička

Proč e-shopy neinvestují do marketingu?

Podle průzkumu společnosti Shoptet mezi jejími klienty investuje do marketingu každý měsíc 1000 Kč pouze 24,3 % e-shopů. 5000 Kč investuje 34,5 % dotázaných. Hlavním příjmem je e-shop pouze pro 42,3 % případů.

Před 5 roky

TOP obsah

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání