Inzerce

Karel Borovička

Karel Borovička

Proč e-shopy neinvestují do marketingu?

Podle průzkumu společnosti Shoptet mezi jejími klienty investuje do marketingu každý měsíc 1000 Kč pouze 24,3 % e-shopů. 5000 Kč investuje 34,5 % dotázaných. Hlavním příjmem je e-shop pouze pro 42,3 % případů.

Před 5 roky

TOP obsah

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce