Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Jak zvýšit prodej e-shopu?

Vymýšlíte způsoby, jak zvýšit prodej e-shopu? Inspirujte se od jiných e-shopařů. Máme pro vás rozhovory s českými e-shopy, ve kterých zjistíte, jak vydělávat více peněz a jak zvýšit prodej. Můžete to udělat jak formou podpory prodeje zboží, tak i prostřednictvím dodatečných služeb. Zjistěte více v našich rozhovorech:

Jiří Rostecký

Co odlišuje úspěšné od neúspěšných? Prodej!

Stále více zkušených byznysmenů a investorů mi v premium rozhovorech zmiňuje, že v Česku máme jeden velký problém. Neumíme totiž prodávat a chybí nám byznysové know-how.

Před 1 rokem

jiri-rostecky-web

Každý má způsob prodeje, ve kterém je dobrý

Nemusíte dělat to, co dělají ostatní. Najděte způsob, jak prodávat snadno a efektivně. Každý je v něčem dobrý. Vy musíte pouze objevit, co je to u vás.

Před 1 rokem

Inzerce

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Kolem 80 % tržeb jim generuje vlastní značka produktů. Roční obrat mají bezmála 400 milionů korun. Poslechněte si, jak zvýšit marže ve vašem e-shopu a jak vytvořit privátky.

Před 1 rokem

Premium
pavel-milan-cerny-web

Jak nastavit firmu a žít plnohodnotný život? | Pavel Milan Černý (Econea.cz)

Nastavte vaši firmu tak, aby vás nepotřebovala. Zjistěte, co musíte udělat pro její předání nástupci a jak se mění role majitelů e-shopu Econea.cz.

Před 2 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Připravte svůj e-shop na budoucí prodej. Zkušený investor vám poradí, jak dnes přemýšlet nad hodnotou vaší firmy, abyste ji jednou prodali za pořádný balík.

Před 2 roky

meloun-harkabuzik-web

Zákaznická podpora e-shopu: Jak zvýšit její kvalitu a přínos? | Juraj Harkabuzík a Petr Meloun

Customer support e-shopů je velmi podceňovaný. Poslechněte si, jak se zlepšuje zákaznická podpora v e-shopu s regály a jak ji můžete zlepšit i vy.

Před 2 roky

muj-koberec-web

Služby e-shopu a odlišení se od konkurence | Marek Černý & Tomáš Linhart (MůjKoberec.cz)

Inspirujte se e-shopem, který pro své zákazníky připravil širokou nabídku služeb a výhod. Díky tomu se výrazně odlišuje od konkurence a vydělává více peněz.

Před 2 roky

ondrej-bereckei-web

Vylepšování webu e-shopu a zvyšování konverzního poměru | Ondřej Bereckei (Cycology.cz)

VIDEO: Podívejte se, jak e-shop Cycology.cz zvyšuje konverzní poměr svých webových stránek a jak získává nové objednávky. Praktické tipy pro malé i velké e-shopy.

Před 2 roky

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

Jak vyjednávat smlouvy s dodavateli, co rozhodně nepodepsat v nájemní smlouvě skladových prostor a jak do budoucna nepřijít o firemní know-how? Napoví advokát Jaroslav Baier.

Před 2 roky

david-brenner-web

SEO e-shopu jako hlavní zdroj objednávek? | David Brenner (Klenota.cz)

SEO může být hlavním zdrojem objednávek e-shopu. Podívejte se na příklad Klenota.cz, které do optimalizace pro vyhledávače aktivně investuje, a inspirujte se pro váš byznys.

Před 3 roky

jakub-cerny-web

Zvýšení tržeb e-shopu díky vyhledávání na webu: Jak na to? | Jakub Černý

Zjistěte, zda se vám vyplatí investovat do dokonalejšího vyhledávání na vašem webu a jaké výsledky vám to může přinést. Konkrétní návod a tipy pro váš vývoj.

Před 3 roky

jakub-cerny-web

Jakub Černý (Persoo): Jak zvýšit tržby e-shopu díky kvalitnímu vyhledávání?

Vymýšlíte způsoby, jak zvýšit prodej e-shopu? Inspirujte se od jiných e-shopařů. Máme pro vás rozhovory s e-shopy, ve kterých zjistíte, jak vydělávat více peněz.

Před 3 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
dominik-stroukal

Byznys pohledem ekonoma. Na co se teď zaměřit a je správný čas na prodej firmy? | Dominik Stroukal

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
ondrej-klega

Hledáte investora pro váš e-shop? Takhle získáte eRockets | Ondřej Klega

Inzerce