Inzerce

Inzerce

Jak získat zákazníky

vojtech-ciml-web

Vojtěch Ciml (SlidesLive.com): Jsme příběh českého úspěchu. Nahrajeme všechny přednášky na světě

Chtějí nahrát všechny přednášky na světě. Od investorů na to dostali milion dolarů.

Před 4 roky

vit-horky-web

Vít Horký (Brand Embassy): Získávání velkých klientů, investorů i seniorních zaměstnanců

Mají patnáct investorů. Mezi klienty firmy jako Alibaba Group. A do týmu dokázali přivést velmi seniorní specialisty. Jak se to Brand Embassy povedlo? O tom jsem mluvil s jejím spoluzakladatelem a ředitelem Vítem Horkým. Většinou se dozvíte, že firma má…

Před 5 roky

Inzerce

peter-hajducek-web

Peter Hajduček: Budování Footshopu, efektivita e-shopařů, pořádání eventů pro zákazníky

Peter Hajduček založil internetový obchod s obuví Footshop. Ten má dnes roční obrat přes 200 miliónů korun a funguje v 9 jazykových mutacích. Na jeho prodejnách to žije – pořádají se tam třeba divadla, grilovačky a další akce. Co Peter…

Před 5 roky

martin-hamala-web

Úspěšné metody, jak získat na internetu nové zákazníky

Hledáte způsob, jak získat co nejvíce nových kontaktů, aniž byste přitom spoustu z nich odradili? A zajímá vás, jak s nimi dále pracovat, aby se vaši zákazníci stali skutečně spokojenými a loajálními? Zatímco do e-mailového marketingu už pronikla personalizace a úpravy na míru…

Před 5 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
zuzana-vesela-web

Zuzana Veselá: Copywriterkou v agenturním světě vs. na volné noze

Jak porazit strach, že se neuživíte na volné noze, a jak si konečně začít cenit svého času? Zkušenosti copywriterky Zuzany Veselé.

Před 5 roky

jana-nadvornikova-web

Jana Nádvorníková (Vnoučková): Jaký je přechod ze zaměstnání na volnou nohu?

Co je na volné noze nejtěžší? Kolik si vyděláte peněz a jak zvládnout vlastní organizaci práce?

Před 5 roky

starik-udiv-web

7 chyb ve vašich textech, kvůli kterým přicházíte o zákazníky

Jedna chyba může znamenat rozdíl mezi úspěšným prodejem a zmařenou příležitostí. Přitom není tak složité se jí vyhnout. Podívejme se společně na to, jak se zbytečným chybám vyhýbat.

Před 6 roky

Zdeněk Hejl: Blogování mi pomáhá v tvorbě osobního brandu a získávání nových zakázek

Pokud se chcete s někým bavit o vytváření magazínu, je Zdeněk Hejl tou nejlepší volbou. Provozuje totiž několik úspěšných magazínů, které pravidelně vydávají velmi dobře zpracované články… – Strana 2

Před 8 roky

Získejte zákazníky, registrujte se do vyhledávačů zboží!

Pokud vlastníte internetový obchod, určitě chcete, aby vám co nejvíce vynášel. Čím vyšší budete mít návštěvnost, tím je vyšší šance, že budete mít i více zákazníků. Návštěvnost a zpětné odkazy vám zajistí i registrace do vyhledávačů. – Strana 2

Před 9 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

vit-endler-2-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Jak si vybudovat finanční nezávislost?