Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Jak vytvořit chatbota

Chatbot je program určený pro automatizovanou a člověkem přímo neovládanou komunikaci. Setkat se s ním můžete například ve Facebook Messengeru, ve kterém ho používá už řada českých i zahraničních firem. Chatbotovi stačí položit otázku a on vám na ni podle předem připraveného scénáře odpoví.

České firmy jej nejčastěji používají jako způsob, jak svým zákazníkům odpovědět na nejčastější otázky. Například obchody takto zákazníkům poskytují informace o otevírací době, reklamaci či o způsobu objednání nového zboží.

Technologie se ale neustále zdokonalují a chatboti postupně získávají další a další možnosti své interakce s lidmi.

Chcete si vytvořit chatbota na váš web nebo na Facebook? Poslechněte si, jak se to dělá a jak takoví chatboti fungují.

evisions-328×225

eVisions.cz Novinky z Onlajnu: Nový algoritmus Seznamu, instagramová reklama a přechod na HTTPS

Markeťáci z eVisions vám v dalším díle Novinek z Onlajnu opět ještě za čerstva odhalí, co hýbe světem online marketingu. Těšte se na novinky týkající se nového algoritmu Seznamu, reklamy na Instagramu či v Skliku, ale i přechodu na HTTPS. Stav e-commerce…

Před 4 roky

lukas-prikryl-web

Lukáš Přikryl: Jak využít chatboty i ve vaší firmě?

Pro hodně lidí je to ještě stále sci-fi. Pod pojmem „chatbot“ si představí tu nejsofistikovanější umělou inteligenci, která v komunikaci dokáže plně nahradit člověka. Z části jsou jejich představy reálné, přesto ale chatboti už dávno sci-fi nejsou a už teď…

Před 5 roky

Inzerce

filip-drimalka-web

Filip Dřímalka: Digitální inovace a budoucnost e-commerce

Jak mohou inovovat i malé e-shopy? A jak bude svět e-commerce vypadat za 10 let?

Před 5 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
jan-bednar-web

Jan Bednář: Život miliardáře a řízení firmy ShipMonk

Premium
martin-bernatek-web

Prodej firmy: Jak značkou zvýšit její hodnotu? | Martin Bernátek (Ovečkárna)

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost

Premium
eduard-mika-web

Seniorní management. Jak ho přivést a motivovat? | Eduard Míka (Reflex Capital, ex-MALL.cz)

Inzerce