Inzerce

Inzerce

Jak vypadá slogan

Lenka Papřoková: Slogan jako součást firemní identity může vystihovat, kdo jsme, proč tu jsme a pro koho

Pár slov stačí k tomu, aby jasně definovala vaši firmu. Aby vystihla to, co děláte a co můžete svým zákazníkům přinést. Jenomže vymyslet těch pár slov není jednoduché. Na tvorbu sloganů se specializuje sloganistka Lenka Papřoková a mne napadlo se…

Před 6 roky

Doporučené články

petr-skondrojanis-studenti-web

Petr Skondrojanis (COCUMA.cz): Speciál o (sebe)rozvoji mladých lidí a jejich nástupu do firem

david-grudl-web

David Grudl (Nette): Infarkt, budování open-source projektů, největší chyba v podnikání

filip-cihal-web

Filip Číhal: Jak budovat úzce zaměřený magazín a profitovat?

uzivatelske-testovani-eshopu-web

Jiří Suchý: Jak provést uživatelské testování vašeho e-shopu?

Inzerce