Inzerce

Inzerce

Jak vybudovat firmu

Chcete vybudovat úspěšnou firmu? Máme pro vás příběhy několika firem, které vyrostly z ničeho v něco obrovského.

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

Letos slaví 10 let. Agentura pro digitální marketing Fragile je na trhu od roku 2008 a dnes pro ni pracuje 40 specialistů, dosahuje ročního obratu kolem 100 milionů korun a podle slov svých zaměstnanců má „dost plochou firemní hierarchii“. To…

Před 2 roky

nicolas-vrba-web

Jak Hotjar vyrostl na 10 milionů euro ročně za 30 měsíců

Hotjar je další ze startupů, na které se v posledních měsících upínají oči veřejnosti. Důvod je zřejmý – patří k  softwarovým společnostem, kterým se podařilo dosáhnout tzv. hyper-růstu. Jen za prvních 6 měsíců nasbírali 60 000 uživatelů beta verze a…

Před 2 roky

petr-skondrojanis-web

Petr Skondrojanis: Rozjezd COCUMA.cz, budování firemní kultury, prezentace firmy na trhu práce

Petrovi Skondrojanisovi firmy platí za to, že je odprezentuje na vlastním webu. Založil totiž portál COCUMA.cz, na kterém vytváří prezentace firem a snaží se v nich ukázat jejich firemní kulturu a odpovědět na otázku, proč by pro ně měl někdo…

Před 2 roky

hynek-husnik-web

Hynek Husník (Storyous, Nexter): Když váš nápad nevyjde a musíte změnit byznys model

Storyous se jako první věnovalo mobilním platbám. Poté začalo vyvíjet něco jako sociální síť. Nakonec skončilo u pokladního systému, ale ani do něj už by znovu zakladatel firmy Hynek Husník nešel.

Před 3 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
filip-kahoun-web

Filip Kahoun (H1.cz): Každá firma, která roste, se musí časem překopat

CEO Filip Kahoun přebíral firmu v době, kdy ji trápilo několik problémů. Jak se mu je povedlo vyřešit?

Před 4 roky

petr-andrysek-web

Petr Andrýsek: Jak se buduje úspěšná agentura?

V čem se skrývá (ne)úspěch online agentur? A proč má Petr pobočku v Gruzii?

Před 4 roky

masarykova-velky

Adéla Masaryková: Jak vybudovat úspěšnou vzdělávací firmu?

Jak vybudovat úspěšnou vzdělávací firmu? Jednou z možností, jak pomoct úspěchu, je spolupracovat s partnerem, který ověřené know-how již pozná. V dnešním rozhovoru představíme možnosti, které nabízí franchisový systém Empire.

Před 5 roky

Tomáš Hajzler: Ve velkých firmách to bylo skvělé, jen svoboda tam nebyla

Tomáš Hajzler patří mezi oblíbené české bloggery a propagátory svobodomyslných firem. Je zakladatelem nakladatelství PeopleComm a v minulosti zastával manažerskou funkci ve třech nadnárodních firmách. Sám další tři firmy založil, je autorem knihy Peníze, nebo Život? Nejvíce se zabývá tématem…

Před 6 roky

Karel Janeček: Nejdůležitější je si uvědomit, že nic není zadarmo

Karla Janečka není nutno představovat. Populární český čtyřicetiletý miliardář z Plzně se proslavil nejen jako podnikatel, ale i jako geniální matematik, bojovník proti korupci a prosazovatel nového volebního systému. My jsme dostali možnost položit mu několik otázek, které by mohly nejen…

Před 7 roky

Luboš Plotěný: Původně jsem do Dobrého webu vstoupil jako brigádník, dnes jsem spolumajitel

Jednatřicetiletý Luboš Plotěný Dobrý web s.r.o. nezaložil, dokonce nestál ani při jeho vzniku. Jak se tedy dokázal vypracovat až na ředitele a jak dnes firmu, v níž má 10% obchodní podíl, řídí? Začněme u úplných začátků, jak vznikla firma Dobrý web…

Před 7 roky

Doporučené články

Linkbuilding

Jan Bělohradský: Jak může malý e-shop budovat zpětné odkazy?

Popisky produktů copywriting

5 přehmatů v popiscích produktů, které návštěvníky dočista znechutí

tomas-sebek-web

Tomáš Šebek: Budování uLékaře.cz, spolupráce s investory, zdraví podnikatelů

martin-lonsky-web

Martin Lonský (ApuTime): Jak váš byznys změní 3,5 měsíce s americkými startupy?

Inzerce