Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Jak vybudovat firmu

Chcete vybudovat úspěšnou firmu? Máme pro vás příběhy několika firem, které vyrostly z ničeho v něco obrovského.

Premium
tomas-budnik-web

Udělejte z nuly jedničku. Bývalý ředitel O2 Tomáš Budník o řízení firem

Bývalý generální ředitel O2 a šéf telekomunikací PPF v 6 zemích Tomáš Budník o tom, jak řídit firmu, motivovat zaměstnance a přemýšlet nad strategií byznysu.

Před 3 měsíce

Premium
jan-bednar-web

Jan Bednář: Život miliardáře a řízení firmy ShipMonk

Ve 30 letech už patří mezi nejbohatší Čechy. Vybudoval globální logistickou společnost a v rozhovoru sdílí, jak přistupuje k jejímu řízení a výběru kolegů.

Před 5 měsíců

Inzerce

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

Letos slaví 10 let. Agentura pro digitální marketing Fragile je na trhu od roku 2008 a dnes pro ni pracuje 40 specialistů, dosahuje ročního obratu kolem 100 milionů korun a podle slov svých zaměstnanců má „dost plochou firemní hierarchii“. To…

Před 4 roky

nicolas-vrba-web

Jak Hotjar vyrostl na 10 milionů euro ročně za 30 měsíců

Hotjar je další ze startupů, na které se v posledních měsících upínají oči veřejnosti. Důvod je zřejmý – patří k  softwarovým společnostem, kterým se podařilo dosáhnout tzv. hyper-růstu. Jen za prvních 6 měsíců nasbírali 60 000 uživatelů beta verze a…

Před 4 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

petr-skondrojanis-web

Petr Skondrojanis: Rozjezd COCUMA.cz, budování firemní kultury, prezentace firmy na trhu práce

Petrovi Skondrojanisovi firmy platí za to, že je odprezentuje na vlastním webu. Založil totiž portál COCUMA.cz, na kterém vytváří prezentace firem a snaží se v nich ukázat jejich firemní kulturu a odpovědět na otázku, proč by pro ně měl někdo…

Před 4 roky

hynek-husnik-web

Hynek Husník (Storyous, Nexter): Když váš nápad nevyjde a musíte změnit byznys model

Storyous se jako první věnovalo mobilním platbám. Poté začalo vyvíjet něco jako sociální síť. Nakonec skončilo u pokladního systému, ale ani do něj už by znovu zakladatel firmy Hynek Husník nešel.

Před 5 roky

filip-kahoun-web

Filip Kahoun (H1.cz): Každá firma, která roste, se musí časem překopat

CEO Filip Kahoun přebíral firmu v době, kdy ji trápilo několik problémů. Jak se mu je povedlo vyřešit?

Před 5 roky

petr-andrysek-web

Petr Andrýsek: Jak se buduje úspěšná agentura?

V čem se skrývá (ne)úspěch online agentur? A proč má Petr pobočku v Gruzii?

Před 6 roky

masarykova-velky

Adéla Masaryková: Jak vybudovat úspěšnou vzdělávací firmu?

Jak vybudovat úspěšnou vzdělávací firmu? Jednou z možností, jak pomoct úspěchu, je spolupracovat s partnerem, který ověřené know-how již pozná. V dnešním rozhovoru představíme možnosti, které nabízí franchisový systém Empire.

Před 7 roky

Tomáš Hajzler: Ve velkých firmách to bylo skvělé, jen svoboda tam nebyla

Tomáš Hajzler patří mezi oblíbené české bloggery a propagátory svobodomyslných firem. Je zakladatelem nakladatelství PeopleComm a v minulosti zastával manažerskou funkci…

Před 8 roky

Karel Janeček: Nejdůležitější je si uvědomit, že nic není zadarmo

Karla Janečka není nutno představovat. Populární český čtyřicetiletý miliardář z Plzně se proslavil nejen jako podnikatel, ale i jako geniální matematik, bojovník proti korupci a prosazovatel nového volebního systému…

Před 8 roky

Luboš Plotěný: Původně jsem do Dobrého webu vstoupil jako brigádník, dnes jsem spolumajitel

Jednatřicetiletý Luboš Plotěný Dobrý web s.r.o. nezaložil, dokonce nestál ani při jeho vzniku. Jak se tedy dokázal vypracovat až na ředitele a jak dnes firmu, v níž má 10% obchodní podíl, řídí?

Před 9 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Premium
jiri-janku-web

Poločas zakladatele eBRÁNY. Jiří Janků o přístupu k firmě

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
ladislav-vesely-web

Strategie Slevomatu: Jak firma připravuje nový produkt? | Ladislav Veselý

Inzerce