Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Jak vést e-shop

Premium
michal-vratny-web

Železná koule: Jak se buduje komunita? | Michal Vrátný

Celý fitness byznys Železné koule stojí na pečlivě vybudované komunitě. Zjistěte, jak vznikla a jak ji můžete vytvořit také.

Před 3 měsíce

Jiří Rostecký

Jak rozjet úspěšný e-shop?

Detailní návod, jak rozjet vlastní e-shop. Dozvíte se, na co se na začátku zaměřit, jak nastartovat marketing a kde hledat první zákazníky.

Před 5 měsíců

Inzerce

Premium
martin-bernatek-web

Prodej firmy: Jak značkou zvýšit její hodnotu? | Martin Bernátek (Ovečkárna)

Prodal většinu své firmy. Ze všeho nejvíc mu v tom pomohla silná značka. Rozebrali jsme, jak ji budoval, jak vypadá její brand manuál a co můžete udělat i vy.

Před 6 měsíců

Premium
jan-vlachynsky-web

Jan Vlachynský: Jak být dobrým šéfem?

Majitel brněnských hotelů a barů a autor knihy Šéfové jsou kok*oti Jan Vlachynský otevřeně o tom, jakým býval šéfem a proč se musel změnit.

Před 7 měsíců

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Kolem 80 % tržeb jim generuje vlastní značka produktů. Roční obrat mají bezmála 400 milionů korun. Poslechněte si, jak zvýšit marže ve vašem e-shopu a jak vytvořit privátky.

Před 7 měsíců

jan-lastuvka-web

Jak zajistit financování e-shopu před Vánoci? | Jan Laštůvka (Lemonero)

Do čeho by měl e-shop nejvíce investovat před Vánoci a proč to nejsou jen zásoby? Kde peníze vzít a co dělat, když vám banka už nepůjčí? Poslechněte si Jana Laštůvku.

Před 9 měsíců

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Jaká rozhodnutí udělalo vedení Pilulka.cz, aby firma mohla růst a nabývat na hodnotě? Inspirujte se nejdůležitějšími strategickými rozhodnutími jednoho z největších tuzemských e-shopů.

Před 10 měsíců

Premium
pavel-milan-cerny-web

Jak nastavit firmu a žít plnohodnotný život? | Pavel Milan Černý (Econea.cz)

Nastavte vaši firmu tak, aby vás nepotřebovala. Zjistěte, co musíte udělat pro její předání nástupci a jak se mění role majitelů e-shopu Econea.cz.

Před 11 měsíců

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

Co čeká váš e-shop v následujících letech? Jaké trendy můžeme už nyní pozorovat u velkých zahraničních firem? Poslechněte si ex-ředitele Mallu Víta Endlera.

Před 2 roky

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

Když si povídám se zakladateli internetových obchodů o tématech, které ve svém podnikání řeší nejčastěji a která je tak nejvíce zajímají, expanze do zahraničí je jedním z těch nejčastějších, která zmiňují. A právě proto si do svých rozhovorů zvu řadu…

Před 4 roky

milan-duda-web

Milan Duda (CZC.cz): Proč být dvojka na trhu, nová reklamní kampaň, marketing e-shopu

Pro řadu podnikatelů je těžké přiznat, že nejsou jedničkou na trhu. CZC.cz to má jinak. Dlouhodobě o sobě neváhá prohlašovat, že je dvojkou na on-line trhu s elektronikou, a toto téma učinil i hlavním sdělením nové reklamní kampaně. Tu jeden…

Před 4 roky

martin-michal-peniska-web

E-shop Klub podruhé: Jak probíhala diskuze e-shopů uprostřed skladu TisknuLevně.cz?

19. července se v Dobřejovicích u Prahy uspořádal druhý E-shop Klub MladýPodnikatel.cz. Proběhl uprostřed skladu TisknuLevně.cz. Stály proti nám všechny okolnosti. Mnozí mi říkali, že přes prázdniny nemá smysl konference pořádat, protože jsou všichni na dovolené a nikdo nepřijde. Také…

Před 4 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

Premium
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

janka-chudlikova-web

Janka Chudlíková: Byznys lektorky na volné noze, tvorba on-line produktů, dva neúspěšné starty podnikání

Premium
lenka-oneill-web

Pietro Filipi: Příčiny pádu módní značky | Lenka O’Neill

Inzerce