Inzerce

Jak stanovit cenu

Jak stanovit cenu produktů? Zeptejte se třeba manželky…

Pokud zazní slovo cena, každý podnikatel ihned zbystří. Cena produktů určuje úspěšnost podnikání a je rozhodující pro vytváření zisku a životaschopnosti podnikatelského záměru. Naše sociální myšlení spojené s nakupováním a prodejem (třeba svojí práce) vytváří zajímavý cenový paradox. Při nákupu si…

Před 9 roky

Výběrová řízení: Proč nesoutěžit o nejnižší cenu?

Výběrová řízení, hodnotící pouze cenu, jsou dnes velmi běžná. Hlavními argumenty je „boj proti korupci“ a „minimalizace nákladů“. Efekt je však přesně opačný a ve většině případů nemá smysl o takové zakázky soutěžit. Ve skutečnosti se u větších zakázek korupce zvyšuje…

Před 9 roky

Inzerce

TOP obsah

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz