Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jak napsat PR článek

Hledáte návod, jak napsat PR článek, který pro vás bude efektivní? Zde jsme sepsali podrobnoný návod.

eva-urbanova-web

Eva Urbanová (České bedýnky): Začátky podnikání, zvládání neúspěchů, zájem médií

O Evě Urbanové jste už možná slyšeli. V poslední době s ní vyšla řada rozhovorů v médiích. Je zakladatelkou Českých bedýnek, se kterými vyhrála například v Českém Goodwillu. V rozhovoru jsme povídali třeba o tom, jak se jí povedlo takový…

Před 5 roky

Zaměstnávání copywriterů nemusí být lehké. Jak na to a čemu věnovat pozornost při výběru?

Mnoho majitelů webů i různých firem poptává plnění webů, psaní článků, tvorbu popisků a další textařské služby – dnes také známé pod názvem copywriting.

Před 11 roky

Inzerce

PR článek: Co to je, co má obsahovat a jak se liší od tiskové zprávy?

Pro mnoho webových stránek může prodej placených článků znamenat i velkou část zisku, ne-li zisk celý. PR články jsou na internetu velmi vyhledávané, je o ně zájem a dobře se prodávají. Co by ale měly obsahovat a jak se liší od tiskové zprávy?

Před 12 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Inzerce