Inzerce

Jak napsat PR článek

Hledáte návod, jak napsat PR článek, který pro vás bude efektivní? Zde jsme sepsali podrobnoný návod.

eva-urbanova-web

Eva Urbanová (České bedýnky): Začátky podnikání, zvládání neúspěchů, zájem médií

O Evě Urbanové jste už možná slyšeli. V poslední době s ní vyšla řada rozhovorů v médiích. Je zakladatelkou Českých bedýnek, se kterými vyhrála například v Českém Goodwillu. V rozhovoru jsme povídali třeba o tom, jak se jí povedlo takový…

Před 3 roky

Zaměstnávání copywriterů nemusí být lehké. Jak na to a čemu věnovat pozornost při výběru?

Mnoho majitelů webů i různých firem poptává plnění webů, psaní článků, tvorbu popisků a další textařské služby – dnes také známé pod názvem copywriting.

Před 9 roky

Inzerce

PR článek: Co to je, co má obsahovat a jak se liší od tiskové zprávy?

Pro mnoho webových stránek může prodej placených článků znamenat i velkou část zisku, ne-li zisk celý. PR články jsou na internetu velmi vyhledávané, je o ně zájem a dobře se prodávají. Co by ale měly obsahovat a jak se liší od tiskové zprávy?

Před 9 roky

TOP obsah

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?