Inzerce

Inzerce

Jak na Facebook

Jak docílit větší aktivity fanoušků na Facebooku?

Tvořit obsah pro neaktivní fanoušky je jako tvořit jej sám pro sebe. Položili jsme si tedy otázku, jak motivaci fanoušků k aktivitě na naší stránce zvýšit a zároveň to nepřehnat.

Před 5 roky

Adam Zbiejczuk o Facebooku: Prodej není sprosté slovo

Založit si stránku na Facebooku zvládne každý. Prodávat ale už ne. Vydělávat peníze skrze nejrozšířenější sociální síť světa je už tak trochu vyšší dívčí. Nebo ne? Zeptal jsem se Adama Zbiejczuka, konzultanta se zkušenostmi z velkých firem, jako je třeba…

Před 6 roky

Adam Zbiejczuk: Sociální sítě vaši firmu nespasí

Být na sociálních sítích je dnes už takřka pravidlem, nejen pro jednotlivce, ale i pro firmy. Jestli jde o nafouknutou bublinu nebo skutečnou revoluci, jsme se zeptali Adama Zbiejczuka, uznávaného specialisty se zkušenostmi z firem, jako je třeba mBank, H1.cz…

Před 6 roky

Věra Kepková: Firemní Facebook se nedá naučit jako dějepis

Komerční sdělení: Věra Kepková svým klientům radí, jak zvládat Facebook v podnikání. Nepřistupuje k tomu ale zcela standardním přístupem – věnuje se totiž i novému literárnímu žánru s názvem „digitální satira“. Správu Facebooku se snaží co nejvíce zjednodušovat a své rady…

Před 6 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký

Doporučené články

jindrich-sidlo-web

Jindřich Šídlo: Jaký je život v politice a jak se mění politický marketing?

Tvorba eshopu

Píše se e-shop, nebo eshop?

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

daniel-piterak-web

Daniel Piterák: Jak vznikla značka Danny P.?

Inzerce