Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Instagram

Premium
josef-buryan-web

2 hlavní důvody, díky kterým roste Aktin.cz | Josef Buryan

Loni dosáhl e-shop Aktin.cz tržeb 390 milionů korun. Za jeho růstem stojí historicky dvě hlavní příčiny. CMO firmy Josef Buryan vysvětlil, jaké to jsou a jak je vytvořit i u vás.

Před 2 týdny

Premium
marketa-jinochova-web

Budování malé značky, prodej po Instagramu, růst nákladů | Markéta Jinochová (MANKAI Paper)

Praktické zkušenosti, jak bez peněz rozjet novou značku. Markéta buduje vlastní papírnictví, prodává přes sociální sítě a musela řešit velmi vážné firemní krize.

Před 1 rokem

Inzerce

ung-2015-web

VIDEO: Pavel Ungr: Jaký byl rok 2015 v online marketingu?

Unikátní zhodnocení roku 2015 ve světe online marketingu, komentáře a predikce budoucnosti.

Před 8 roky

fotoaparat-web

Petra Kellerová: Jak být úspěšný na Instagramu?

V druhé polovině září překonala obrázková sociální síť Instagram hranici 400 milionů uživatelů. Jak mezi nimi můžete uspět právě vy?

Před 8 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Markéta Ubíková: Facebook je o minulosti, Twitter o současnosti a Pinterest o budoucnosti

Jaký je přesný počet česky mluvících uživatelů Pinterestu, není známé. Většinou se uvádí jen desítky tisíc lidí, kteří se rozhodli sdílet svoje fotografie se svými blízkými. Může nám podobná síť s takovým počtem uživatelů v Česku nějak pomoci? Zeptal jsem…

Před 9 roky

Sociální sítě, které byste neměli přehlédnout: LinkedIn, Instagram, Pinterest a Foursquare

V předchozích dílech tohoto seriálu o sociálních sítích jsme si představili Facebook, Google+ a Twitter. Nyní přicházejí na řadu ty menší, které však mohou být o to zajímavější právě pro určité segmenty online businessu. Podíváme se podrobně na LinkedIn, Instagram, Pinterest…

Před 10 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Inzerce